Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-30 21:38:41 följande:
    Visste väl jag skulle få respons från dig :p Ska jag lägga här eller i den andra Fl-trådet tycker du?
    Bara jag får den så är jag nöjd. Är det iranska tjejer då eller? Jag vill ju inte ha brednäsade arabiska tjejer liksom...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:42:09 följande:
    Jaja, petmåns :p För övrigt så brukar vi inte använda kallingar när vi gör barn. Dom ligger i tvättkorgen då. Jag kräktes då inte sist, kan inte säga desamma om en annan
    Så du gillar inte kalsongerna men innehållet? Hur kommer det sig då att kalsongerna känns äckliga? Jag frågar inte för att provocera, utan för att jag är intresserad.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:44:06 följande:
    LoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooLBörjar ju gillar dig skarpt ju. Okej vassegod. Jag brukar inte va avundsjuk på tjejer då jag är Ego jag vet men den här tjejen gör mig toooooooooooooooooooooooooookig.
    ">

" target="_blank">

Jag tänker aldrig tvätta mina ögon igen...

*dreglar*
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:55:00 följande:
    Scrath!När du ändå håller på så kan ta en titt på den här också
    ">

" target="_blank">

Eller hela:

">

Heeeeeeeeelt sjukt!!!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-30 22:05:34 följande:
    Det är tydligen MITT fel att katten med skotthålet i pannan fick lida...För JAG borde ha avlivat den direkt när jag fick reda på det...Att katten inte var min, att jag gjort en polisanmälan mot personen som ägde o ansvarade för avlivningen som inte lyckades på den och att han då informerat mig om att han el hans äldsta som skulle hämta katten...ja DET spelar ingen roll.Skjut MIG..!
    Säger vem?
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:52:09 följande:
    Hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll loooooooooooooo  Har ni fastnat på youtube eller?
    Oooooooooooooooooo ja!!!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 22:33:55 följande:
    Jag är här....lite av och till...har dykt upp nåt samtidigt bara
    Vadvadvad?
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 22:47:59 följande:
    Ja, men jag tycker shaghayegh är snyggare. Hon har sexappeal så det räcker åt tusentals  Vill du också få en länk du kan dregla över? ;) Loggar ut efter att ha skickat iväg inlägget men läser eventuella svar när jag kommer tillbaka från balkongen. Dreeeeeeegla lagom. hehe
    ">

" target="_blank">

Golzar är bara Yaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmi. Nej,s ka gå och krama maken och lugna ner mig
    Inte alls lika bra film som de andra...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 23:27:43 följande:
    Scrath en till :p
    ">

" target="_blank">

Få räcka för ikväll. Det blir för många kallingbyte för dig annars :pHar svarat på din fråga om kallingar om du vill läsa. Få nog blädra nån sida. Gonatt Alla. Ska låta FL va ifred ;)
    Jag har med intresse läst allt om din mans kalsonger...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 23:38:33 följande:
    Men det kan jag inte säga till dig. Du är ju kille!
    Grrrrrrrrrrrrrr...
Svar på tråden Tråddödare forts....