Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-01-30 20:50:30 följande:
    Jag kan berätta om min dag.Först var jag uppe i ottan och letade fram bilen ur en snödriva för att köra maken till stationen.Sedan har jag granskat uppsats hela dagen. Intressant innehåll, förfärligt språk.Sedan skulle jag vila i soffan en liten, liten stund. Vaknar en timme senare av att sonen ropar i mitt öra att jag lovat köpa pizza.Köper pizza.Äter för mycket pizza.Hamnar i koma.Dricker kaffe.Fryser.
    Jag har hört om att dricka kaffe i koma... ska smaka lite annorlunda tydligen...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:01:04 följande:
    Nu är jag tillbaka.Moooooooooooooooooooooooooooooooohaha   Gud, vad jag ska larva mig nu.
    Ja, varför sluta plötsligt?
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 20:40:20 följande:
    Tack för den Åtminstone Isse skrek inte ut det...
    Varsågod... Isse är väluppfostrad...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 21:07:21 följande:
    Skulle vara kul att få titta på elevers uppsatser och ge dem IG!!! Gott med pizza
    Det var väl något sånt jag trodde om dig...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 21:16:13 följande:
    Jo, jag kan bli riktigt dum ibland, väser och fräser och höjer rösten i onödan. Lönt att göra mot en knappt tvåårig kille som bara garvar och tycker att mamma är roligare och roligare ju argare hon blir. Och sambon blir bara skitsur och helt tyst och går och surar i timtal vilket provocerar mig ännu mer *suck*
    Jag har ju funderingar på att doktorera men har inte kommit på ämne. Men nu vet jag. PMS-konflikter. Den outforskade delen av konfliktlösning... (eller konfliktskapande...)
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 21:21:41 följande:
    Ja, titta bara på Scratchy.
    Looky looky... behold the brightest star!!!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:24:21 följande:
    Kan inte föreställa mig honom som go&snäll :p
    Har du ens läst nååågot av det jag skrivit?
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:31:58 följande:
    Ska rådfråga här först innan jag lägger in mer ved i "brasan" hehe ;)Vad tycker ni Velour & Scratchy? Ska jag lägga in en länk med vackra tjejer i " vad har du lärt dig på Fl-tråden " ? Skulle va kul och se hur många som "eldar" upp sig hehe ;)Jag är på Vill-jävlas-humör. tips på vad man kan hitta på?
    Jag vill ha länkar till vackra tjejer!!! Lägg upp dem!!!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:24:21 följande:
    Kan inte föreställa mig honom som go&snäll :p
    Oj, jag missade att du skrivit INTE. Men nu fattar jag var du menar. Jag tyckte du skrev att du faktiskt föreställde mig som go och snäll. Det hade varit scary...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-30 21:37:41 följande:
    Åh, klappar & gratulerar :p Killars kallingar är bland dom äckligaste jag vet. Gubben tvättar sina här. Jag kan inte ta i dom. Får kräkkänsla.
    Du skulle älska mina!!! Hur tycker du om Gubben utan kalsonger? Kräkkänsla då med? Hur fick ni barn? Hur många gånger kräktes du under akten?
Svar på tråden Tråddödare forts....