Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-30 02:28:15 följande:
    Try harder..
    Make it worth it!!!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:31:03 följande:
    Jag vill gissa på ditt favoritdjur. Var ärlig med ditt svar. Jag gissar på varg. 
    Har flera favoritdjur, men inget är varg. Förutom vargen i Bamse... han är störtskön!!!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Harlow skrev 2010-01-30 02:40:31 följande:
    Sluta vara så läbbig, jag ryser i hela kroppen!!! Man får inte skriva så på fjäsbook, du måste tänka på känsliga varelser som myself.
    Oj, stackars liten...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:42:11 följande:
    Han är en fjant!Flera favoritdjur säger du? Då vill jag göra min andra gissning. Gissar på duva.
    Inte duva... men det funkar säkert på Sedek som är så kristlig i tråden...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:45:37 följande:
    Näe hörni! Nu ska jag sova för jag orkar inte mer. Ha det så bra och sov gott!Iskramar!
    Godnatt sötnosen!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-30 08:43:17 följande:
    Jag gissar att ena favvodjuret är orm.Skulle vilja säga "hal som en ål" men jag tror inte riktigt att ÅL är ett av favvosarna så därför valde jag orm som ligger ganska nära i kroppsform o det faktum att dom kan kännas hala.
    Två av djuren är orm. Alltså två olika ormsorter. En av dem har har haft på min avatar, den andra har varit mitt smeknamn, och det blev nästan mitt nick på fl.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 13:37:57 följande:
    Hej ormen! (ja, du får kalla mig vid nåt djur du också)
    Perserkatten hade vi ju redan bestämt...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 17:39:27 följande:
    Nej, du ska ha sex en gång i månaden om du vill bli gravid:www.familjeliv.se/Forum-1-33/m50346777.html
    Frågan är bara med vem... var det inte det trådstartaren egentligen var ute efter?
  • Scratchy

Good evening bitches!!!

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 20:20:22 följande:
    Ursäkta, ibland glömmer jag bort att det kan bli alldeles tråkigt för den här tråden. Jag ska föreslå för Roses att vi inboxar varandra istället.
    Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääntligen!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....