Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-30 01:37:19 följande:
    Men du städade ju igår!
    Men jag får ju inget gjort eftersom jag inte kan hålla mig borta härifrån och från fejjan...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Men du städade ju igår!
    Svar version 2:

Nej, jag väntade på att du skulle komma hit och städa som du lovade...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Men du städade ju igår!
    Svar version 3:

Men igår städade jag köket. Ikväll städar jag resten.
  • Scratchy

Så för att svara på frågan så tror jag att de vänder sig till akademiker och tar smällen att färre kan förstå dem...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:01:04 följande:
    1: Såg inte mycket aktivitet från din sida idag2: Betala min resa så..3: Ok
    1. Nej, jag var ju som sagt och åt pizza och kollade på Kill Bill...

2. Massage...

3. Tafatt svar...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:05:32 följande:
    Men hela dagen eller??Massage ja...fast om du gör det hela dagen efter också!Ja Ok var väl ett bra svar? Man har tillåtelse att dela upp städningen om man vill.
    1. Du frågade i och för sig om att jag städade igår, och det var det jag menade att jag inte kunda hålla mig borta härifrån. Det var därför jag inte städade så bra igår och det var därför jag måste städa idag igen.

2. Dagen efter? Efter vad? Nu blev jag riktigt nyfiken på vad som ska hända...

3. Tafatt... ack så tafatt...
  • Scratchy
    Harlow skrev 2010-01-30 02:15:09 följande:
    SCRAT.Du sa till mig på fuckface-book att du skulle sova!!!
    Och jag städar som ett as... Fråga bara Vellan, hon är mycket bestört och frustrerad över att jag inte deltar här...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 02:19:07 följande:
    Han brukar göra så..igår gjorde så med mig på msn och sen tittade han in här och fortsatte skriva..det bara att acceptera det..
    Jag försöööööööööööööööööööker vara en gentleman...
  • Scratchy

Och svar till er båda är naturligtvis att jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan, men ni är så himla söta att jag inte kan sluta prata med er...

• Scratchy
    Harlow skrev 2010-01-30 02:27:03 följande:
    Hmpf
    Men du är ju jättesöt...

*blodar ner tangenterna*
Svar på tråden Tråddödare forts....