Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-17 21:34:41 följande:
    Du var modig du! Är det NÅT jag är väldigt osäker på så är det matlagning. Och ja, jag kommer definitivt att vända mig till dig när jag inte kan tänka längre än näsan räcker (händer ju titt som tätt)
    Men det västa som kan hända är väl att man får skratta och ringa efter pizza eller nåt Bjuda på smörgåsar i värsta fall
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 22:47:53 följande:
    Du tar det bra du! Jag skulle låsa in mig och gråta i flera timmar
    Folk kommer väl för att träffas och prata, maten är väl inte det viktigaste?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 22:58:26 följande:
    Jag förstår inte ett beteende på Facebook. Varför skickar folk vänskapsförfrågningar om de inte har för avsikt att skriva till mig/ha nån form av kontakt med mig? Vad ska jag ha för nytta av att ha dem på min vänlista? Som dekoration? Nä, skicka förfrågningar enbart till de ni VILL ha kontakt med för i h****e!!! *Avreaktion 3*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 23:12:12 följande:
    Heheheh, jag tog nyss bort de jag aldrig har kontakt med. Så det så!!
    Ja, det är rätt, jag borde nästan göra det också. Men så är jag en nyfiken jäkel och vill kunna snoka {#lang_emotions_djavulsk}

Nu har jag äntligen fått gjort det jag skulle eftersom jag "jobbat" hemifrån idag. Fick ihop nästan åtta timmar under dagens lopp så det är väl godkänt? Att jag prioriterade sonen som hade över 40 graders feber och mig själv som också är förkyld är inte så konstigt.
    Hade nog aldrig klarat att ha det så här varje dag dock. Jo om jag fick jobba precis vilken tid på dygnet som helst förstås
    Nu ska jag sova en stund så jag hinner jobba förmiddagen imorgon, måste VAB:a imorgon eftermiddag eftersom sambon måste till arbetsförnedringen...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 23:26:12 följande:
    Men han kanske är snygg i dina ögon, vem vet? Hur ser din drömman ut förresten? Har du ens några kriterier för hur din drömman ska se ut?
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m50670259.html
    Såhär kanske? *dreglar lite*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 23:34:47 följande:
    Vilken disciplin du har på dig själv. Du har ju varit jätteduktig idag Skönt att kunna arbeta hemifrån ibland. Men stackars mannen...arbetsförnedringen...Jag hade faktiskt tänkt jobba där nån gång, men vet inte om jag skulle palla att jobba där så länge. Det är jobbigt att som handläggare följa regler man inte håller med om.
    Disciplin, nja, men jag har folk som väntar på att jag ska bli klar med diverse saker. Det känns ju inte bra att svika sina kollegor och kunder.

Ja precis, de gör ju vad de kan men det hjälper ju inte mycket. Imorgon är det någon gruppinformation, det är ju bara sju månader sedan han blev arbetslös så det var ju "snabbt" av dem... Och han har ju bara varit på den där informationen typ fyra gånger innan...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 23:36:51 följande:
    Hahaha, jag röstade i den tråden. Röstade på att han inte är min typ men inte ful heller Fast den här "laga-mat-killen" ser inte alls ut så. Han är jättelång, jättesmal och riktigt blond. Han är ryss också. Kommer inte ihåg om han är halvryss eller helryss.
    Alltså, jag kan uppskatta killar med väldigt olika utseenden, men långa och mörka brukar vara favoriten Sedan är det ju alltid utstrålning och personkemi som avgör vem som är snygg. En modell i en tidning är sällan attraktiv enligt mig, utan bara vacker rent estetiskt.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-17 23:44:13 följande:
    Dutti! Ah, sån gruppinformation...fy..vissa kan ta flera timmar. Det var ju på en sån jag fick fnitterattack eftersom jag tyckte att både de från Ams ledning såg löjliga ut samt att det var otroligt värdelös information för mig. Men ja, konstigt att mannen din redan gått på så många trots sin korta tid som arbetslös. Kanske har de mer bråttom numera. Som om informationen skulle skapa fler jobbtillfällen
    Nejnej, han har inte varit på något möte alls på sju månader så NU kommer de med informationsmötet. Men det är ju liksom inte första gången han är utan jobb...
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-17 23:47:20 följande:
    Ja, jag sover. God natt alla! Mandi, du vet inte ens hur jag ser ut...
    Nattinatti!

Mandi, han ser bra ut, jag har sett bilder ;-P
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:45:28 följande:
    Nja, inte min typ riktigt..
    Men har du sett serien han är med i? Det är ju där man ser hans utstrålning och sug i blicken. Mmmmmmmmmmmmm
Svar på tråden Tråddödare forts....