Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

confligere skrev 2010-02-19 12:20:49 följande:
    Scratchy kan inte byta kanal på tv:n så han kollar väl på det som är. Går det på 6:an?
    Tv4+
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-19 12:15:45 följande:
    Så var det inte alls.. det var inga som slogs, det var bara en som bestämde det.. så det så.
    Jajaja, petitesser
  • Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 12:24:07 följande:
    Kan också upplysa om att när han blir trött kan det få samma effekt. Han satt och skrattade hysteriskt en hel föreläsning en gång utan att han själv hade en aning om vad som var roligt. Men det är på grund av hans ovana att vara vaken alldeles för länge.
    Men sådan blir jag också Sambon brukar skicka mig i säng när jag blir fnissig
  • Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 12:16:59 följande:
    Har aldrig testat. Men de två senaste gångerna jag gett honom Red Bull har han efter en stund luggit på golvet och fnissat tills han varit lila i ansiktet.
    Jag måste testa på kryssningen, han kanske rentav springer hoppandes upp på dansgolvet och shakar loss till typ Sven-Ingvars eller nåt
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-19 18:17:59 följande:
    Jag borde få övertidsersättning, för när jag sover drömmer jag hela tiden att jag är på jobbet. Så nu när jag vaknade trodde jag att det var dags att gå hem, men instället är det dags att gå till jobbet. Uuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww!!!
    Välkommen till vuxenlivet/arbetslivet...
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-20 00:22:14 följande:
    Alltså jag är så slut i skallen, det är så mycket nu.. flickorna hade givetvis en massa frågor när de kom hit om vad som har hänt och vad som händer nu. Vet inte hur jag ska hantera min son och hans ilska, vet inte hur jag ska stötta flickorna på bästa sätt.. Har en  stor sak som jag måste kom fram till ett bra beslut om och jag vet inte alls hur jag ska göra, ber jag om råd så tycker en en sak och en annan en annan sak. Men nu är det helg så nu skiter jag i det och sen tar jag tag i det på  måndag i så fall. Försäkringskassan är dumma i huvudet, jag har varit sjukskriven sen i september och inte fått ett öre än.. en massa strul med barnbidrag och underhåll.. det känns som om allt bara strula. Det som kan ses som småsaker av andra blir stora berg för mig eftersom jag mår som jag gör, men nu ska jag öka dosen ännu mer på mitt nya piller så vi får väl se hur det går. Trött.. orkar inte mer, vill bara att allt ska börja flyta på nån gång!
    Kram {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-20 11:22:56 följande:
    hej, glaset är tämligen halvtomt (sorry Sedek), så jag är kanske inte så aktiv här. hoppas ni har det bra.
    Kram till dig med! Har ni lov nu? {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick

Åh, har så jäkla ont i huvudet, har legat till sängs fram till lunch, men orkar inte det heller... Men kan konstatera att jag inte blir bättre av att sitta framför datorn Ska lägga mig på soffan nu och se lidande ut så att sambon förhoppningsvis tycker synd om mig
    Puss och kram till alla söta trådisar!

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:04:36 följande:
    Får se  om det fungerar....
    Fy fan vad snyggt! Du är sjukt modig som bara går och gör en sådan grej! Och snyggt motiv dessutom!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:29:54 följande:
    Eller dumdristig....  äh, tänker som så att jag börjar bli så pass gammal nu så det är ingen ide att tänka på vad andra ska tycka o tänka om mig o mitt utseende... så nu tänker jag helt enkelt göra sådana saker som JAG VILL...har ju liksom ingen annan att behöva anpassa mig efter i alla fall...  Ska snart dit igen...var meningen att vi skulle ha gjort text i nacken denna gång men det blidde en drake till   så jag ska dit om ett par veckor igen för texten. Sen om ett par månader så ska jag dit igen...då blir det en drake på vaden... (svart då jag dels tycker de drakar jag valt är snyggast svarta o dels för att de tatueringar jag gör hos honom bara kan vara svarta då han ej tatuerar i färg...) Denna var ju första draken...: (så nu har jag en drake på varje sida av halsen, varav den jag gjorde i går...den har dottern valt åt mig )
    Jag tycker det är så snyggt och tufft gjort av någon som för ett par månader sedan inte hade en enda tatuering Duktigt av dottern att välja ett snyggt motiv! Nu blev jag sugen igen
Svar på tråden Tråddödare forts....