Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 19:58:47 följande:
    Jag kan inte bestämma mig. Den här: www.favoptic.com/frames/Sciacca/silver eller den: www.favoptic.com/frames/Voghera-memo/pink Den andra den som är rosa är en sån där båge man kan vända och vrida hur man vill utan att den går sönder. Vad tycker ni?
    Den andra, för en sådan båge har jag haft
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-21 20:52:32 följande:
    hej tråden, eller iaf Midka, mandi & Roses som är här nu! allt bra med er?
    Heej vännen, jag är också här!
    Hej ni andra med *vinkar*
    Trött så ögonen går i kors, vet inte varför, men håller på med tvätten så sova går inte för sig nu.
    Låååång vecka framför mig, men rolig Imorgon eller eventuellt på tisdag ska jag ha utvecklingssamtal med chefen, alltid lite nervöst. Har ett anbud som ska bli klart, och en massa andra deadlines.
    På fredag är det min tur att fixa fika på morgonen på jobb och på kvällen håller jag i en After work eftersom ingen annan tar tag i saker och ting Dagen därpå kommer min barndomsbästis och bor över till söndagen, så det är full rulle till söndag kväll
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-21 21:18:19 följande:
    Om det känns halvtomt är känslan inte fel, eller hur... Sen får man vänta en stund och prova att känna igen och kanske kan man då förhålla sig på ett mer konstruktivt sätt och därmed även känna att det är halvfullt... Vad tror du?
    Ja, man måste åtminstone försöka känna efter igen innan man förkastar idén
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-21 21:23:40 följande:
    Grejen är att jag HATAR glasögon nåt enoooooooooooooooooooooooormt ( brukar använda linser ) men har varit för lat på sistone så jag måste skaffa en ny glasögon och vill ha en som syns så lite så möjligt. Den andra finns i färgerna rosa och blå. Beställde hem provbågar men beställde bara hem den lila och min man tycker den är för barnlig/flickaktig och jag tycker den är urgullig på mig så jag vet inte........ska se om jag kan beställa hem den blåa och prova den också. Priset var ju jättebilligt också. Var inne på synoptik och samma båge skulle kosta runt 3000kr men om jag beställer via nätet så går den på 1000kr. Måste ha index 1.67.
    Mitt senaste par beställde jag via nätet för 650 spänn inklusive frakt Och jag är jättenöjd! Linser använder jag nästan aldrig för jag blir så torr i ögonen, även om jag har superduperfuktande varianten
    Det är ju du som ska trivas i glasögonen, maken får väl bara vänja sig
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-21 21:23:43 följande:
    Meh! Tänkte på dig idag när jag var ute och skottade en massa snö Det är ju tungt! Shit va stark du måste vara!
    Hallå, har du inte sett hennes rygg?!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-21 21:41:07 följande:
    Ja, jag glömmer oftast bort hur mycket tålamod han har. Jag erkänner att jag inte har världens bästa humör. Jag kan va otrolig svår och leva med. Han hade ordnat med allting så igår kändes det bara helt rätt och berätta allt för honom. Trodde han skulle flippa ur men det gjorde han inte alls. Han blev tårögd, jag kände hur det verkligen brast där inne på honom samtidigt som man kunde se i hans ögon hur ilskan växte men han sa inget...när jag hade berättat klart så tröstade han mig utan att säga ett ord. Att jag kunde ha så fel om honom i alla dessa år och gå runt och bära på allt ensamt känns så dumt just nu men jag är glad att jag berättade. Man tänker väl alltid på livet. Hur det ska bli, vart man är på väg. Du har det väl ganska svårt just nu med tanke på allt som kommer förändras för dig så det är ju inte konstig att du tänker extra mycket på ditt liv just nu. Önskar dig lycka till med allt och att du väljer det rätta valet som känns okej för dig. Puss.
    {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick

Nä vänner, nu är det vika tvätt som gäller och sedan är det dags för tvagning och manikyr och pedikyr (brukar fixa händer och fötter på helgen ) Och sen kan jag förhoppningsvis få sova några timmar också
    Puss och kram allihop! {#lang_emotions_cheers}

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-21 21:53:02 följande:
    Så du gör dig fin kvällen innan, ligger där med händer o fötter i vädret och ser fin ut Tycker mig se dig framför mig, säger åt karln att dra täcket över dig för du har just målat naglarna Godnatt!
    Nej inte riktigt så Jag låter ju det torka innan jag går och lägger mig. Är mannen riktigt snäll rakar jag benen också
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-21 21:53:13 följande:
    halvfulla glas (upplevelsen är ju inte fel, men synsättet ska ändras!), snöskottning (skööönt att ha lägenhet!), flytt (utomlands vore inte fel ett tag!) och glasögon (jag älskar glasögon!) -vad mer har jag missat? inget snusk ikväll? (lite mer på banan, försöker att inte tänka på allt jobbigt.)
    Du verkar vara fullt insatt! Kramkram
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-21 23:08:20 följande:
    Vill också veta vad jag är. Du är 79:a va? Vad är man om man är född 80?
    Då är du en sån som jag: Apa!
Svar på tråden Tråddödare forts....