• Mirix

Järfällatråden 8

Hej hej, tillbaka från Lund och trött men lyklig över att vara hemma. Familjen är jobbig!

Har iaf läst allt!

Elin, förlåt att jag inte svarade på SMSet på julfton, blev jätte glad! Jag har bara typ 30kr kvar på kontantkort och det måste räcka till första februari!!! Så är det med köpfritt år
    Tycker inte att granen var polkagrisaktig, bara ascool! Skulle alrig få igenom det här hmma, har redan föreslagit en rosa..

Marina, jg önskar dig all styrka!

Nej nu är det efterlängtat pyssel på G, jag har tillverkat 50 jul o channukakort på löpande band heladecember, nu e det dags för lite ftoalbum. Ska plocka fram min Epic Six och alla mina dies jag fått hem från USA!

• Mirix

Jag är från sthlm Lilla T, jag bodde hos min moster när min mamma dog och de bor i Lund!

• Mirix

ähh Linda har ju två barn själv, hon klarar det nog. Tänk inte på det utan njut av Andre och Jonny!

Vi ha fått egentid i Lund iaf. med heldag på Spa! NAAAJJJJSSS!!!!!!!
    och så fick vi biljetter till Avatar, presentkort på restaurangbesök, 1200kr + barnvakt kväll till morgon!

• Mirix

Oj dammsuga... vi blev seriöst förvånade att Mira kännde igen en dammsugare när vi kom till Lund... iofs. brukar den stå framme rätt ofta men de används sällan. Och Mira mår ju bra ändå lixom

• Mirix

Vi har ju bara ett barn ohvist är det skitit men vi är helt enkelt skapt så att vi helt ekelt inte ser det, och det vi ser struntrvi i. Lite dammråttor dör vi inte av!

Önskar alla ett got nytt år! Behöver ingen festblåsa för att fira nytt å mn har nog på mig min nya randiga tröja frn GT och vanliga jeansen. För jobbigt att sitta en helkväll med tajta svarta byxor, som jag eventuellt inte får på mig efter all mat! Gick faktiskt ner endel efter kräksjkan men det e nog tillbaka igen.

• Mirix

Vi har det u rent, städar upp alla leksaker o diskar vrje dag. Me dammar bara när vi ska ha gäster och dammsuger väll lika ofta

• Mirix

Shit ha dt super kul Anna! Jag skulle också vilja prtaya orenrligt, mn sammtidigt e jag så tröt så jag frågade fanny häromdagen om jag måste vara vaken till tolv...

• Mirix

Marina, jag minns att jag läste i en tråd att när de gett omega 3 till barn md sömnsvårigheter har de börjat sova bra/bättre. Kom på det i natt, kanke är ågot att testa, bättre än droger .  Har ni tänkt på att träff en doktor snart annars? Liam kan ju inte må bra av det här och bevisligen inte ni heller.
    Ha det super kul i globen!

• Mirix

är de verkligen till någon hjälp, tror det är bäst att kräva att f täffa en doktor som är utbildad i ämnet. Vanliga doktorer verkar lika dåliga på att svara på sånt som BVCtanterna

Nån som har frslag på hur vi fr vår myra att äta bättre? 3 teskedar sen spottar hon, oftast.. När vi tyckte hon ätit bra så hadde hon ätit två köttbullar kom vi fram tilll...

• Mirix

Annelie, det fick jag inte testa för Fanny..., hon äter mer när hon får pilla själv och det inte är en röra men hon måste se att det kommer från våran mat.. 

Nej dags att äta 5kronors annanasen från Willys och mysa med pyssel och HP! 

Svar på tråden Järfällatråden 8