Järfällatråden 8
Vad har hänt med Misses förresten?
Vad har hänt med Misses förresten?
oj vad tråkigt, hoppas hon vill komma tillbaka. Det var ju länge sedan hon var inne o skrev ju.
Idag ska jag försöka städa med MIra hemma.. Ja vt att Fanny klarar det men jag? Jag klarar det ju knappt utan bebis hemma...
O sen ska vi till Rum för Barn! Dt e ju ett jätte roligt ställe!!
Mysigt att ha myrn hemma idag <3
Stackare som inte får sova! MIra sover hla nätter nu. Tror det kan ha med att hon på frskolan äter som två hästar..
Elin; tänkte på det där med sjukskrivning och Vab. Mange skulle ju kunna vabba de timmar du måste vara på jobbet, och när du kommer hem så jobbar han vidaeoh ni säger att farmr o farmor har Gustav? gr inte dt? Lite bökigt javisst,ännu mer utan bilen, men lite billigare?
Ugh e förskylld o måste läsa kurslitteratur om "barn skapar bilder i förskolan"..
Får hela tiden en kännsla av attdet handlar om mig själv. Jag tror attjag har stagionerat i frskoleåldern och inte kommit vidare...
Typiskt, jag som inte ska bli förskolelärare
Jag menade att Mange inte måste vabba hela dagar när Gustav e sjuk. Men eftersom du inte får ta över när du kommr hem från joibbet och är sjukskriven så kan ni ju säga att Gustav e hos sin famror o farfar..
Eller att du vabbar de timmar du ska vara på jobbet och SEN tog farmor ofarfar över... då slipper ju mange alls vara hmma och ni förlorar mindre pengar.
mao. såa inte farmor o farfr över men ni säger til till Förskringskassan så att du kan vara hemma med ustav, annars måste ju Mange vara det eftersom du är sjukskriven..
Åhh Grattis Nea!! Hon som känndes så liten i sommar e nu stor ju! Går hon?
Jag kommeer oxå kräva skjuts Lilla T! Dt måste ju väga tungt hos din man när du har flera utsatta damer som inte vågar/kan gå själva ute i kylan om natten
*håller alla tår för Karro*
Tack för att du skriver att d fofarande tycker om mig <3
Ja vi har helt klart olika uppfattningar om torra fina sommardagar på motorvägar. Min mamma dog just under såna förhålanden och jag var själv nära att dö. En bil fic sladd och frontalkrockade med oss. I den bilen dog en farmor, en pappa och en 5-6årig pojke. Är det vårt de där extra minuterna?