• Mirix

Järfällatråden 8

Hej madde och Linda! Är oxå aktiv i tråden! Hoppas ni vill stanna, börjar lessna på allt hejande tilasom ändå inte fastnar.,.,  

Jaja, får väll be om ursäkt för min pessimism men har haft massa att göra till skolan den här veckan (praktik på Neptuniskolan!) och ligger efter i allt. ALLT. Här hemma ser ut som Kom o Hjälp och jag skulle önska att jag slutade straffa mig själv med att äta och att jag hade en fru som var lite mer som nån av de där mammorna i Familjen Anorlunda (minus barn-besattheten, men fan vad de kan städa och fixa!) och att nån var villig att ta emot pengar för att skriva alla mina uppsattser och läste all kurslitteratur. O gärna lite antidepressiva, skulle behövas för alla spöken om lurar i mitt huvud. Och om jag får önska så här på slutet: SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA INTE PÅ MANBOY IMORGON!!!

• Mirix

Nu blev du kanske lite rädd för mig Linda men jag e inte så farligsm jag ser ut. Eller ser ut.. skriver. Jag e inte direkt någon skräckinjagande människa. FLera lärare trode jag var prao de här veckorna.. iaf. Mjag läste att ni ska flytta till lägenhet i Skäby. Det finns ju inte direkt så många, typ bara de som vi bor i!

• Mirix

haha,(var det det du fastnade för i mitt inlägg En!) inget politiskt budskap iatt inte rösta på Manboy jag e bara så trött på den och den e INTE nån favorit!!!
    Orkr nte höa den igen om de vinner..

Här har vi varit och ätit på pizzerian (Skälby pizzeria har superpizor Linda) för att fira 2 veckors raktik. Träffade inteen ända elev! Och imorgon skulle vi haft barnvakt för vi ska fira melodifinal men det blir att ta med skruttan.

.. trevlig helg

• Mirix

Äh Skälby är fint men inte i närheten SÅ fint. vi bor ju här.

O sen e det ju delade meningar om det ä med kyrkis (...) och ÖF i Barkarby. Vi har aldrg varit några stammisar.

• Mirix

Nej det e inte i "närheten", inte för att Skälby är stort..

• Mirix

Dt finns ju flera förskolor i Skälby som inte är precis där ni ska bo och de e verkligen nära till Viksjö och där finns oxå många föskolor.

• Mirix

Är oxå vaken, sitter och äter chilichips och tittar på Biggest Loser (avsnitt jag rdan set.) oc på Mira som leker. Funderar på att dra"jag har ont i huvudet"-kortet och gå olägga migom2iuter när ja väckt Fanny... Hur olagligt är det egentligen?

• Mirix

ähh det räcker med två Anna! Och om debrjar buda så vnta inte till nästa söndag, då e risken att nån hoppar av och det kan bli ännu värre!.

FEL LÅT VANN!!!! Men det gör mig inte så mkt, jag röstade ju inte äns.

Stakare som ha sjuka barn och såna som inte sover! Oh ni som har ont! Är citodon receptbelagt? Här hemma har vi e gulsnorig unge med röda kinder, guckigt öga men som är jätte pigg efter 2h sömn på dagen.

• Mirix

Blä här hemma e vi alla sjuka, Mira har ögoninflammation och feber och e tjock i halsen. over galet mycket men klarar vakentiden rätt bra själv, Själv sov jag HELA dagen i går och har onti kroppen men har låtit Fanny, som oxå har ögninflamation och e så tjock i halsen atthon spyr lika ofta som om hon har kräksjukan, sova mesta tiden idag. Har just orka sätta på datorn..

Vi var iaf. o badade i Vällingby med MIra, kan jag VARM rekomendra! De har världsen roligast badlek för de minsta!!! 

Svar på tråden Järfällatråden 8