• Mirix

Järfällatråden 8

nä tro ni verkligen att ni kommer tänka så om ni skiljde sig och träffade nya?

Ni är ju så unga, MASSOR kan hända!

jag tycker om ni vill sterilisera er så är det som du Karin skrivr inte 100% för evigt ett rtt bra alternativ.
    Jag ville ju sterilisera mig och ta bort allt så att jag skulle slippa ha mens hela livet "i onödan". Nu är jag ju glad att jag inte gjorde det. Bra oxå om Fanny inte kan fö barn så gör jag ju det en gång till.

• Mirix

Det här är helt emot alla mina principer MEN dt e ju inte min unge: en sminkkurs?

• Mirix

De mammorna i familjen annorlunda, de kan ju knappast må illa, vara sjukligt trötta eller h fglossning, eller hur?

• Mirix

haha Annika, jag klippte MIras lugg för några veckor sen.. så otroligt fult det blev då... jaja hennes nya lockar väger ju upp.. I dag sa förknana på dagis att de fundert på om vi lockat henne idag... jag sa att vi ju behövde köra hela paketet efter som hon bar klänning...

Själv har jag shoppat idag oxå.. Med sparade presentkort på Panduro!

• Mirix

Inga semlor för oss. Tydligen hade Mira bliviterbjuden på dagis men rynkat nosen och fått frukt istället!

• Mirix

Jodå det går väll rätt ok. Jag läser inte äns hälften s mycket som jag borde med det är jbbigt när jag inte köper böcker och jag är alldeles för okoncentrerad.. menjag är hittils godkänd på allt. Rätt OK betyg oxå så det kännsbra. Men de är snurrigt. Ofta är jag besviken på lärarna..

Åhh Grattis Ville!

• Mirix

Eva: vad bra att dukände efter. Jag hade oxå tvekat men med all säkerhet åkt. Pengar är br att ha och att få längta lite, sova och få egen tid.

Varför gick du på spec. mödravård Karro?

Annika, vad ska du beställa *nyfiken*

• Mirix

Vad roligt Annika! Bara Jag-dag är viktigt att ta ibland! Men jag undrar varför du har en stängd blogg, vad det för mening med det?

Grattis Noa och hela familjen!! Galet!

• Mirix

Ja men då tar jag med mig röror! Vad sägs om att alla tar med egen dricka? O jag vill flagga för att jag vägrar komma om jag inte får titta på Melodifestivalen och att det måste skjutsas - har nån av er varit ute idag?????? Mira skrek hela vägen till förskolan!!!! Jag var nog den enda som var i tid till första dagen på praktiken idag! Kan bero på att skolan ligger utanför dörren ;-P

Svar på tråden Järfällatråden 8