• Mirix

Järfällatråden 8

Stora syster skrev 2010-01-27 10:33:16 följande:
    elin, du e så diplomatisk! (tycker jag efter ditt inlägg till Mirjam ovan!) Så länge folk använder sina blinkers INNAN de svänger o att de lärt sig rondellkörning så känns det som att det  inte gör nåt om de kör för fort på motorvägen...;)Nu har jag hunnit handla lite, oo håller med dig Elin, fy vad kallt det var! Det e ju oväder på g in... Kommer väl aldrig hem från jobbet ikväll... heheh! Nån som har tips på bra kök och bra hantverkare att bygga? (Om vi nu får låna, jag e såååå sugen på att rita kök, sånt e ju så skoj!)
    Jag har lärt mig att det inte spelar någon roll hur säker förare du är för det finns alltid idioter och andra som gör fel.
  • Mirix

Vi kan lämna ämnet men jag hoppas att du ska köra lagligt och fruktansvärt försiktigt ävennär du kör själv ochmed andra

• Mirix

Anna det e svårt att få en upfattnig om hu mckt pengar du har. 6000:- är det vad du skulle ha kvar EFER att du betalat unerhålll eller inte?

Annika: tänk på att föräldrarna kanske vill veta om de ska vara med på kalaset eller inte!  Grattis till ALLA intervjuer!

• Mirix
    Erotikparty 13 mars

Marina
    Disan (är väl hos mig partyt blir)
    Flingan (måste bara dubbelkolla med familjen först)
    Karro (måste bara lura på nån mitt pass 6.45 dan efter innan jag lovar..)
    Flurran (ska se till att jag e ledig då)
    Mirix (jag kan helt enkelt inte låta bli )

Vad var det nu jag skulle skriva då... fan minnet e kort
  • Mirix

Jag vet att grannen försöker sälja. Hann bor i Skälby i en 3:a som går på omkring miljonen. 58km2. Han har rätt bråttom. Lycka till!

Marina: jag hade ju jäkligt kul. Int för att det jag handlade har blivit särskilt använt, batteriet dog tidigt

• Mirix

klart du ska komma Karin (o alla andra såklrt!) JAG har ju köpstopp ett helt år så jag kommer garanterat inte att handla. mn dt var ju hemskt hu länge sedan vi hade en ordentlig träff. lite synd e dt tom. att inte få se allas barn :*

• Mirix
    Eftersom jag strulmaja har räknat fel kollar jag nu om intresse/vilja/möjlighet finns att byta utgångskväll från 13e till 20e =)

Erotikparty 20/3

Marina
    Bt
    Flingan

Känn er inte tvingade ni får göra det den 13e annars om ni vill =)

Jag kan inte heller den 20e, Fanny fyller år dagen efter, som Loke   , så det blir ju rätt konstigt att be om sovemorgon då..
    Tycker inte att det är ett måste att vi har erotipaty den 13e bara för att ha det, om inte värdinnan äns kan stanna. Meningen e väll att vi ska träffas eller?
Svar på tråden Järfällatråden 8