• Mirix

Järfällatråden 8

EFTERLYSNING!!!

Alla former av loppis!!!  Ni MÅSTE meddela här när det blir några!!
  • Mirix

Tack Anne! (och Elin såklart!)  Vi har ju et köpfritt år så det som Mira behövr får nästan uteslutande köpas på loppis!

Elin och Therese, gör inte för mycket mat bara!!

Anne kan inte du komma på lördag?

• Mirix

Tja ett par mockasiner/tofflor i storlek 19-20 e det enda just nu. Men ni ska ju snart få en bebis så det e väl värt att spara allt??  O nej vi vill inte köpa alla era kläder med spiderman och soldatmönster!

• Mirix

Marina, nu har vi fått en myra som blir alldeles skogstokig när vi lagar mat eller diskar,,..  *jippi....kajej matherfuckers...* Har ni löst det?

• Mirix

HUr gör jagså att en 15månaders kan hjälpa tilll?

• Mirix

haha jag tror Lilla T är gvid och ruggigt hungrig!

Då beräknar jag att du kommer stax före 19 Therese. Det blir bra, vi kanske kan flytta matbordet lite närmare  

Ska bli kul att ses hörni! Har en del skvaller nu som jag lagt på lager, kvällen till ära *hehe*

• Mirix

hum det verkar inte vara något universalt det där att vara en glad och social fru...

Jag slutade tidigtfrån praktiken och måste STÄDA! Blä, jag hatar. O Fanny bara: men det fixar du innan jag kommer hem.. Hell NO! O vi har gäster HELA helgen och inget att bjuda på och Fanny vill/orkar inte åka handla MEN VI MÅSTE JU!!

Hur hanterar ni när barnen favoritiserar en av föräldrarna?

Tänkter inte be om ursäkt!

• Mirix

Jag blir galen här hemma, Mira favoriserar mig men det e inte så konstit då Fanny har varit trött rätt länge nu och inte orkat ta henne närhon skriker hela tiden...
    Jag tror oxå att Fanny bli ledsen men istället för att göra allt för att vinna tillbaka Mira blir"mer" trött och inte orkar...

Mira kan bli sper glad när Fanny kommer hem men om jag gå utom synhåll blir hon skogstokig, även om hon varit arg på mig när Fanny kom! 

Jag önskar de kunde åka iväg bara de eller nått. Så att Fany e tvungen att orka och Mira tycer att hon e kul igen. u e det ju bara jag som leker med Mra som e inne i en jobbig period och baraskriker hemma.. Inge e bra..

• Mirix

Vad tråkigt och idiotisk att ni måste hålla det hemlig för svärisarna Elin!

• Mirix

HAHAHAHAHA  vilket dilemma Utteröga! Vi blev lte varnade för att flytta så nära Fannys frädrar men jag ycker att det har gått jätte bra. Jag skulle ibland önska att v träffades oftare tom, men både de ovh vi är väldigt upptagna.

Svar på tråden Järfällatråden 8