• Mirix

Järfällatråden 8

jodå vist ka ho äta det vi äter, o det gör hon oxå. men i så sjukligt små männgder..

idag sov mira 13 h o 10 minuter!! 

• Mirix

Söker Jonny andra jobb Marina? Ni verkar j inte trivas alls med hans jobb, utan möjligtviss hns lön?

Elin, hon har ju baragott 2 veckor men har og ätit rätt varierat.. nån dag två mackor + 4 olika frukter o nån gång 4 gurkbitar...

• Mirix

Judith vilken avdelning går Emma på? Fanny börjr jupå Saltkråkan på torsdag men sa att det fanns flera Emmor där.
    O by the way, d behöver inte oroa dig att hon ska skvallra om saker som händer på frskolan - tystare människa finns inte.

Mirjam: Vad har ni gjort i dag då?
    Fanny: Det vanliga...

• Mirix

Vi skulle kunna vara här men vi har så lite plats, men om nån kan t md ett bord och stolar gårdet ju

har du fått din sjukskrivning elin?

kväll har vi singstar tävling hemma hos oss! vi blir 8 stycken snyggingar! Förra gången vann vi så drför håller vi kalaset! Så himla pepp!!

• Mirix
    Tjejmiddag lörd 30/1  

Marina
    Flingan
    Matglad
    Disan (men eg helst inte, skall ut på fredagen...)
    BT (Helst inte, precis hemma från sem.)

Tjejmiddag 6/2

Marina kan ej
    Disan
    BT
    Matglad
    Flingan
    Mirix

Tjejmiddag 13/2

Marina kan ej
    Matglad kan ej
    Disan
    BT
    Flingan

Tjejmiddag 27/2

Marina
    Disan
    BT
    Matglad
    Flingan
    Mirix

Men visst känns det väl som att 27/2 är datumet vi spikar?
  • Mirix

Jag längtar efter min Mira,är det ok att hämta en timme för tidigt när vi sagt först kl. 13.30 till pdagogerna?

• Mirix

Ja mn självklart Elin Men nu har hon ju vart där ågra timmar o ja jag började ju aldrig plugga..

• Mirix

Det var skönt när vi skulle städa i tisdags, men bara de timmarsom det tog att städa och nu när jag fick sovmorgon. Men såfort jag iner attja inte kommer plocka frm skolböckrna får jag jätte längtan o har tråkigt.

• Mirix

Jag längtar inte när jag e i skolan, men hemmautan henne känns konstigt!

Tråkigt Karro, du som planerat så mkt kul för dem. Men tänk vilken kompilmang att inte tas för 3barns mamma

Jag e oxå bekväm, har hemska barndomsminnen från pulkaåkning från dagis o skola. Jag bara grät o grät hela tiden. FRÖS och var rädd... så dålig kombination..

Svar på tråden Järfällatråden 8