Järfällatråden 8
jodå vist ka ho äta det vi äter, o det gör hon oxå. men i så sjukligt små männgder..
idag sov mira 13 h o 10 minuter!!
jodå vist ka ho äta det vi äter, o det gör hon oxå. men i så sjukligt små männgder..
idag sov mira 13 h o 10 minuter!!
Söker Jonny andra jobb Marina? Ni verkar j inte trivas alls med hans jobb, utan möjligtviss hns lön?
Elin, hon har ju baragott 2 veckor men har og ätit rätt varierat.. nån dag två mackor + 4 olika frukter o nån gång 4 gurkbitar...
Judith vilken avdelning går Emma på? Fanny börjr jupå Saltkråkan på torsdag men sa att det fanns flera Emmor där.
O by the way, d behöver inte oroa dig att hon ska skvallra om saker som händer på frskolan - tystare människa finns inte.
Mirjam: Vad har ni gjort i dag då?
Fanny: Det vanliga...
Vi skulle kunna vara här men vi har så lite plats, men om nån kan t md ett bord och stolar gårdet ju
har du fått din sjukskrivning elin?
kväll har vi singstar tävling hemma hos oss! vi blir 8 stycken snyggingar! Förra gången vann vi så drför håller vi kalaset! Så himla pepp!!
Jag längtar efter min Mira,är det ok att hämta en timme för tidigt när vi sagt först kl. 13.30 till pdagogerna?
Ja mn självklart Elin
Men nu har hon ju vart där ågra timmar o ja jag började ju aldrig plugga..
Det var skönt när vi skulle städa i tisdags, men bara de timmarsom det tog att städa och nu när jag fick sovmorgon. Men såfort jag iner attja inte kommer plocka frm skolböckrna får jag jätte längtan o har tråkigt.
Jag längtar inte när jag e i skolan, men hemmautan henne känns konstigt!
Tråkigt Karro, du som planerat så mkt kul för dem. Men tänk vilken kompilmang att inte tas för 3barns mamma
Jag e oxå bekväm, har hemska barndomsminnen från pulkaåkning från dagis o skola. Jag bara grät o grät hela tiden. FRÖS och var rädd... så dålig kombination..
Hur är det med Judiths hus då?