-
-
Våren kommer ju alltid till Sverige i slutet av mars stod det i tidningenäromdagen så jag har slutat längta..
Vi ska snart ringa närakuten och be dom tita på våran myra som e mera sjuk igen...
Annars hopas vi på att få fira Melodifestivalen igen med tt klaga på alla skitartister..
Välkommen Phridan, Järfälla e väl inte sämre än någon annan komun. Hur ni, och Marinas familj, vågar låta någon annan välja lägenhet åt er är mer än ja förstår!!! -
Jag hade heller inga höga förhoppningar på Avatar så jag tyckte oxå den var jätte bra. Fanny gillade den dock inte Jag tyckte den var häfigt och vackert gjord. Sen att storyn var som alla andra likadana flmer e skit samma när det andra var så häfigt. Alla detaljr, om det där med svansarna och hur de konektade med djuren, blomor, avatarna, tja jag gillade det. Men jag tror inte att jag skulle gilla den lika mkt utan 3D n, det gjorde mycket. Men jag hade velt ha 3Dn närmare, så att man nästan kunde ta på det ibalnd.
-
Vilka är det nu som kommer på tjemiddagen den 27/2?
Flingan
Lilla T
Matglad
Utteröga
Mirix
Jag låg i natt och funderadepå o jag orkar, vi har varit sjuka alla tre så länge nu, e fortfarande sjuka och jag ligger efter i skolan eftersmjg vabbar och är sjuk sammtidigt. Men ja bestämde mig att jag vill orka. ! -
jag måste klaga av mig för sånt som jag egetligen inte vill klaga på, men spricker snart.
Jag är så trött. Jag ar varit magsjuk i tre dagar men eftersom MIra oxå e sjuk och favoriserar mig eftersom jag var hemma med henne en vecka så har jag fått orka mycket mer än vad jag egentligen borde. Fanny e hela tiden trött och i helgen så hände något jobbigt i hennesfamilj som hon är jätte ledsen över. så hon är trött och ldsen och har inget tålamod. Mira är trött och gnäöllig och bhöv underhållas hela tiden. Och passas eftersom honn just nu gör allthon int får. Jag spenderar hela dagarna med att säga ajabaja till allt och när Fanny väl kommer hem eller är vaken så e hon så trött så hon bara ligger på soffan eller golvet eller e tjurig. Så då måste jag vara medMira och var glad.
Ävenn de få gånger då jag gått för att sova elle plugga har hon kalla på mi eftersom Mira vägrar sluta skrika. Hon skulle sluta skrika om Fanny anstängde sig. Varför kan ja nstränga mignär int hon kan`? Är det föryke begärt att låtsas vara ledsen de minnutrarna nä man är med sitt barn? Hur har era män gjort när ni är fr trötta för att orka med att vara med ea barn eller nä ni tappar tålamodet? Har de kält på er, tagit över helt? Vad? Vad gör ni när era män är som jag beskriver Fanny?
Jag avskyr att klaga över min familj. Deär de bästa jag vet och jag känner mig så dålig när jag inte är så "duktig" som jag borde men jag blir galen. Jag kan inte skrika på Fanny för hon måste u få vara trött och ledsen men, men menme... jg vill inte äns skriva det men JAG DÅ?
Är jag dum som säger åt henne att sova hela tide eller gåoch träna när jag behöver att hon är hemma?
skräp -
Tack <3
När hon kom hem glad från träningn hade jag lagt MIra en halv timme för tidigt för att jagnte orkade mer. (Hon låg 1 h och skrttade för sig själv så jag känner mig ite så dålig..) så grät jag hos Fanny så hon hjälpte mig strukturera det viktigaste jag behövde göra för skolan, resten får jag göra näjag orkar. Sen fick jag pyssla med det jag egentligen ville. Då mår jag bra, hellre pyssla än att sova.
om ni undrr över min dyslexi så är det för at datorn inte klarar av att skriva när vi online, jag sriver rätt snabbt o en hänger inte med och skipar skra massa bokstäver. Jag orkar bara inte sitta ochrtta jämt..
Annika, det e gott med chis.Jag har ätit moötter o dipp ikväl. Det e ok :-* -
Maria K. Vi har varit på ÖF i Barkarby på bebis och nångång när vår myra var typ 9mån. Det är litet och personaltanten tilltalade barnen "killen" och "flickan" och föräldrarna tyckte synd om den "ensamma" flickan etersom det bara var pojkar där. Samtliga uder 9månader. Så om du inte gillar heteronormativa normer så är det inget höjdar ställe.
Jag är ur dålig på knytis, ge mig en uppgift och jag fixar! -
*kramar till alla*
Vi har bestämt oss för att ha barnvakt en gång i månaden och göra nått tillsammans och (kanske framförallt) få en odentlig gemensam SOVEMORGON!!
Så imorgon tar mormor med vännina Mira och vi ska kanske gå på bio. Fanny e fortfarande sjukligt trött på kvällarna och går o lägger sig senast kl. 21. Oftst jag med, tråkigt att sitta här själv.
Har pysslat 10 timmar idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Karro: det är olika barnvakter, mormor Magda och tant Basia i kväll och förra månaden mormor Mu och morfar. Många hr anmält sig
Det blir ju bra oxå när det blir fler barn så att vi kan sprida ut dom så att de får lite egentid dessutom. -
Men Marina d, stackare! VARFÖR är inte Jonny hemma när du är sjuk??????
Karro, om jag hade vetat så had Alex kunnat lånat skidkläder frånn oss. Varför ska ni handla för att hon ska åka nån enstaka gång??