• Mirix

Järfällatråden 8

men Annika, varför skulle de passa när de inte gör det nu?

• Mirix

elin plocka fram symaskinen till ikväll så lagar vi den!

• Mirix

Jag har nu bestämt mig för att jag int tänker komma på Järfälla/erotik-festen den 27mars. Jag tycker att det hela har gått över styr och jag klarar inte det här dramat som uppståt. NÅGRA av oss här inne har fått inbjudan till PMSs 25årfest, den 27mars hemma hos Anna. Det hela är för mig jätte underligt då det är Anna och Marina som bjudit in till fest för Järfällmammor + några till. Marina och PMS pratar inte äns med varandra så jag tycker att det är rent illa att krasha hennes planer med att bjuda in till en egen fest på samma plats. Jag har pratat med Marina som förlikat sig med dt hela men jag har funderat fram och tllbaka på det här och jag tycer inte alls att det är ok för mig.

• Mirix

Jätte rolig att träffa alla! Jag kom hem, fck mya med fru och sova till 9! eler sova och sova.. men men gäligbebis blir nog glad bebis snart igen.

Nu e det fullrulle hela dagen med gäster som avlöser varandra.

• Mirix

Hej Jessilicious och välkomme till oss. Vi e oxå rätt sociala av oss! Det finns ju ÖF lite överallt i J'rfälla att gå till eller försöka dra ihop en träff med de som är mammalediga jus nu. Det är ett litet gän som sa få bebisar om 3 månader så då blir det säket många träffar. Nu är det måga som jobbr så det är lite glest mellan trffarna.

• Mirix

Välkommen Annhan! Bra intiativ, gjorde samma sak för snart 2 år sedan och det har ju funkat finfint. Har inte hört någpt dåligt om Högby iaf. Bor själv i Skälby men min fru jobbar på en annan föskola i Viksjö.

• Mirix

jg har inte hört om någon av dm men vet att det är lätt att få ett dåligt rykte och svårt att tvätta bort det. Så även om du hör någt dåligt så behöver det inte stämma!
    Lycka till! Vi besökte bara en förskola där vi bor eftersom vi fasnade direkt

• Mirix

Gratis i efterskott till Idun och idag till Isa! Det e nåt med mrsbrn alltså. Måste ju vara den månad flest e födda. Lägligt med 9 månader efte midsommar right

Vi har en itensiv helg med beställningar på brodyr och födelsekort, besök härsan o tvärsan och Stieg Larsson filmer. Jag e rätt nöjd faktiskt

• Mirix

38kg det e ju mycket. Måste du träna något eller räcke det med att magen är förminskad? Du kanske inte får lägga upp fler bilr

• Mirix

Aj då snygging, har det hänt nått eller e det klassikern PMS?

Svar på tråden Järfällatråden 8