• flingansnö

Järfällatråden 8

Ok, här kommer en ny tråd! Hoppas jag är först nu

gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m47452052.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Evani -
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 060324, Emil 080317, Anton 090603
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Panzermensch - Caroline (-83), Kallhäll - Elvira 051231, Ida 071120, Olivia 090421Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

• Svar på tråden Järfällatråden 8
  • Marina

Oj oj vad det blev dramatiskt över erotikpartyt, Mirix tycker det är tråkigt att du inte kommer.

Visst kan jag hålla med om att Pms inbjudan uppfattades som om vår fest nu var hennes födelsedagsfest men Anna förklara vad dom kommit överens om och jag bryr mig inte om Pm och nån vän kommer på festen..

Det tråkiga är nu att det ska vara skoj att planera och se fram emot en fest men denna verkar bara skapa problem och bråk för alla..

Nu är det som det är vi har erotikparty och vi ska ha skoj och vill Pm fira sin födelsedag med oss är det helt okej!!!

Annars då så ligger jag hemma med 39 graders feber och mår pyton {#lang_emotions_throwup} hoppas jag är bra imorgon för vi måste ut och handla till Isa och hennes kalas, för i veckan hinner vi inte med det...

Natti natti

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Stora syster

God morgon girls!

Det e väl alltid kul med lite drama, tycker det e för lite sånt i livet... så kan vi göra en såpopera av järfällatråden! ;) Allvarligt, vi kommer ha så kul på erotikpartyt, mitt enda problem är (förutom det vanliga, att jjag inte har några kläder) är att jag kanske (vet att jag blir) sugen på att dra ut, men vart ska man då?  (haha, vilka partypinglor vi e, planerar utgång flera veckor i förväg!!)

Pm, (om du nu läser el blir hälsad) trist att det blev så stor grej av, ja, ingenting. Hoppas du får en fin födelsedag hur du än gör!

Mirix, inte ska du låta bli att komma, det blir ju inte bättre frö det! GJort e gjort, ha kul för din egen skull!

Nä, nu blir det jobbet!

Anna, jag vill ha grinden!!! Om den finns kvar! Vi behöver flera grindar till sommarn då vi förhoppningsvis kan ha öppet överallt!!

• flingansnö

Godmorgon tjejer!! 

I dag vaknade G i lite mer normal tid. Vid två-tiden kom han intassande och kröp ner undermitt täcke. VId sju nu tyckte han sen att det var dags att kliv aupp, så nu tittar han på morgonTV och jag borde plocka undnan disken från igår men orkar inte riktigt än....
    Tack Tjejer för en Toppenkväll igår!! Det var jättehärligt att ha er här!! (ledsen att jag slängde ut er
    Hoppas att era barn sovit gott hela natten och att era män/fru låter er få sova ut idag. 
  • Marina

Stora syster jag kan lova dig att du inte har hälften så mkt klädproblem som jag =( Du är åtminstonde smal och snygg och kan säkert ha vad som på dig =)

Själv går jag ju aldrig ner, och känner mig fulare än nånsin och hatar tanken att klä mig för utgång..

Jag kom ju igång med träningen sen missa jag en vecka pga av att Jonny blev så sen om dagarna pga snön och sen blev jag sjuk och har varit det sen dess =( 2.5 vecka nu....

Men förhoppningsvis kan jag börja i veckan igen... Får väl lägga in en hårdbantning fram till 27e haha
    '

Mamma till André, Liam och Isadora
  • BackinBlack

flingan: God morgon! Tack själv för en trevlig kväll. Såklart du skulle slänga ut oss. Jag behövde hem och "sova". Vincent har fått en rejäl släng av någon bacill och har hostat och meckat hela de sex timmar jag fick ligga i sängen. Undrar om jag orkar skutta runt med Uma idag. Och hur han mår senare och nästa natt.

Marina: Krya på dig. Låter inte så kul det där.

Själv sitter jag här och vill shoppa en massa, bland annat på Ikea. Får en särskild skjuts på mina projekt när jag kommer hem till andra och ser fina lösningar/saker.

Klockan är åtta en söndag morgon och det gör ingen skillnad i mitt liv. Jag har handdiskat kvällens och morgonens disk (diskmaskinen behöver hjälp av en elektriker) och har en tvättmaskin igång, barnen har fått välling och Vincent har fått medicin. Och jag sitter här och vill smita in på forum och på Blocket. Med någon slags mensvärk i kroppen. Same same but different.

Kram på er i snöyran!

• Lilla
    Tack för igår tjejer! Jag hade en mysig och rolig kväll! Ledsen att vi inte hjälpte dig med disken Flingan... Bra att du slängde ut oss. Helt okej för mig och det är bra att vara ärlig tycker jag. Hälsa maken att jag är tacksam över att vi fick sno p-platsen!  Ingen sovmorgon här heller. 6,5 h i sängen blev det, men jag hoppas på att få sova middag senare.

"Nu är jag färdig för att läsa boken" säger Idun och håller fram "Astons presenter". Alltså,  jag skriver mer sen!
  • flingansnö

LillaT: Det är lugnt med disken, vi har ju diskmaskin! Det går fort att fixa!  Men vet du, jag glömde ju alldelsl bort att fråga hur det gick hos BM igår!!! 

• Lilla

Flingan: det gick bra hos BM. Alla värden var bra och sf-måttet var 24, dvs precis mitt på kurvan (med Idun låg jag alltid längst ner på den där kurvan, men följde den fint vilket ju är det viktigaste). Jag behöver inte äta järntillskott. Gör du det? Har gått upp 8 kg nu, vilket känns lite jobbigt (gick upp 12 totalt med Idun och då de sista 2 de sista 2 veckorna) men sånt är livet. Sjukgymnasten du rekommenderade, var håller hon till? Jag ringde i fredags och de skulle ringa upp. BM bokade in en läkartid åt mig i slutet av mars och pratade om sjukskrivning på 50 %.

• Mirix

Jätte rolig att träffa alla! Jag kom hem, fck mya med fru och sova till 9! eler sova och sova.. men men gäligbebis blir nog glad bebis snart igen.

Nu e det fullrulle hela dagen med gäster som avlöser varandra.

• Timba

Flingan: Tack för igår, var jättetrevligt !! och bra att du slängde ut oss vi behöver ju oxå sova.

Lillat: Du hade ju en jätte fin mage och ha inte ångest över vikten, alla graviditeter är ju olika.

Utteröga:kul att äntligen träffa dig.

Nä nu ska jag steka lite pannkakor, känner mig sugen..

Svar på tråden Järfällatråden 8