Allergitråden
Allergitråden
Allergitråden
Nu kommer jag med mina dumma frågor igen hihi men ni kan ju så mkt. Jag har sett ett mönster gällande sonens utslag och sånt och det är att han är glad och nöjd när han är röd om kinderna och sover bra på natten då men dagen efter så är han på uruselt humör!! Känns så konstigt, man tycker han borde vara kinkig NÄR han är röd.
Någon som känner igen detta?
dagen efter så går han bara runt och gnäller, ska vara i famnen och inget är bra. han är bara nöjd korta stunder, o han sover sämre på natten efter...
Då är även kinderna "normalt" röda o det där ilskna är borta. Det är det enda mönster jag sett.
Har fått brev från FK: telefntid för genomgång av VB-ansökan. Har nyss skicket in den. Då är utredningen igång? Eller kommer det ändå ta massa månader till beslut? Vill gärna ha beslut snart så jag vet om jag ska slänga iväg en till ansökan på båda barnen, eller om jag får igenom på S ensam.
vad är vårdbidrag?
Är det för er som har multiallergiska barn? Har bara hört om det när man har ett funktionshindrat barn det är därför jag undrar
man måste ju lära sig hihi
Kan man bli mer och mer allergisk mot något eller är liksom allergin "konstant" om ni förstår vad jag menar!