Allergitråden
Allergitråden
Allergitråden
ELI: Byt läkare! Honom ger jag inte mycket för.
Men det han säger har en poäng. Din kille kanske liksom mina girls är känslig i huden. Dvs. de reagerar utan att ha en renodlad allergi. Men jag tycker ändå att du ska byta dr till någon du har förtroende för och som inte får dig att känna dig som en hypokondriker. Jag känner precis likadant ibland ska du veta och jag tror tyvärr inte att det är ovanligt.
Vart bor du?
Är det nån här som ger sitt barn den mjölkfria gröten Enago?? Jag tycker att pulvret inte löser sig.
Samtidigt som min dotter inte gillar den alls. Nån som har nåt tips?? Hon tar en klunk och sen vill hon inte ha mer. Kan tänka mig att den smakar annorlunda än den vanliga majsvällingen, som hon har fått förut.
Sen sa han också att det var väldigt otroligt att det skulle vara nån allergi för att han inte 1. hade diarré 2. han gick upp i vikt (och är till och med väldigt rund)
Aha nu fattar jag!! Det är BARA de som har diarré och inte går upp i vikt som har allergier då...hmm konstigt då at han inte trodde på sonens mjölkallergi då diarré är ett av symtomen..
EL I
De läkare som gör dessa test har också en helt annan kunskap om sena reaktioner, eksem mm, vilket din läkare inte verkar ha ett skvatt om tyvärr.
*kollar karta* Är Norrköping närmast? Då har Miralicia numret som du ska ringa!