• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-01-19 16:07:27 följande:
    =)....vi ahde faktiskt rätt stort utbud på våra lindex=) där skulle du vatt liljan =)...
    det var stort utbud här med...kanske 5 rundställ eller nåt bland barnkläderna 56-104 som jag tittade på men jag hittade ändå inget jag ville ha...
  • Snorky

här blev det också en hel del shopping idag.

Shoppade lite åt äldsta sonen på Lindex... 2 par jeans, 2 tröjor, ett skärp o en mössa.

Sen var jag på Bubbel (lokal barnklädesbutik) och shoppade villervalla, småfolk o molo...  på ta 3 betala för 2 på rean 6 stycken tröjor

O så var jag på Indiska och shoppade två klänningar åt mig på halva reapriset

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Finesse
    USB skrev 2010-01-19 15:24:02 följande:
    Jag blev lite besviken....Var på två Lindex butiker och ingen reade några vinterytterkläder. Gör era butiker det?
    ja.. den jag var på reade ut alla vinterjackor, byxor och overaller..
    Ebba 071228
  • princess of hearts

Jag har fyndat massor på Lindex idag. Mest till mig själv dock. Fick en stor kasse för 500 som skulle gått på bra mycket mer i vanliga fall.

• USB
    Finesse skrev 2010-01-19 16:19:51 följande:
    ja.. den jag var på reade ut alla vinterjackor, byxor och overaller..
    Åh va jag blir avundsjuk!! =)
  • Lalalong

Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44?
    Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte.
    Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...

Klara 060504, Alva 100117
  • Zvartaliljan
    Lalalong skrev 2010-01-19 17:25:38 följande:
    Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44? Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte. Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
    Jag har letat jättemycket men 44 reas inte någonstans tyvärr (och det lilla jag hittat på rea har jag ju knipit ) Kan bara tipsa om IdaTs heldräkter på Eleraff. De sitter jättebra på min prins som nu väger 2570gram
Svar på tråden Halva reapriset!!!