Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Åhlens??
Tack!
här blev det också en hel del shopping idag.
Shoppade lite åt äldsta sonen på Lindex... 2 par jeans, 2 tröjor, ett skärp o en mössa.
Sen var jag på Bubbel (lokal barnklädesbutik) och shoppade villervalla, småfolk o molo... på ta 3 betala för 2 på rean 6 stycken tröjor
O så var jag på Indiska och shoppade två klänningar åt mig på halva reapriset
Jag har fyndat massor på Lindex idag. Mest till mig själv dock. Fick en stor kasse för 500 som skulle gått på bra mycket mer i vanliga fall.
Nu finns mina reafynd från cubus på bilder i bloggen
Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44?
Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte.
Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
just det, Kappahl har lite i 44 också, inte på rea men billigt! Köpte två dräkter med fot för 169:- och det kommer ju ofta kuponger man kan använda.