• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Lalalong
    Zvartaliljan skrev 2010-01-19 17:31:11 följande:
    Jag har letat jättemycket men 44 reas inte någonstans tyvärr (och det lilla jag hittat på rea har jag ju knipit ) Kan bara tipsa om IdaTs heldräkter på Eleraff. De sitter jättebra på min prins som nu väger 2570gram
    Haha, det har du gjort rätt i!! Men attans vad synd...
    Var snabbt inne på H&M och Lindex (det var det jag kunde komm till på ett enkelt sätt... ingen direkt ork att dra på stan idag direkt) och där fanns ingenting kvar i strl 50 på rean! Så fick handla till full pris. Men 44 hade de inte ens där... Men Kappahl har jag för mig har något... du som nu letat 44, vet du om det är något "roligt"?
    Ska absolut kolla in IdaT suitsen på Eleraff!
    Som sagt, åtminstone ett eller två plagg som faktiskt passar kunde ju vara kul!
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    Zvartaliljan skrev 2010-01-19 17:32:24 följande:
    just det, Kappahl har lite i 44 också, inte på rea men billigt! Köpte två dräkter med fot för 169:- och det kommer ju ofta kuponger man kan använda.
    Där var svar på det! Får kolla in Kappahl någon dag också då
    Klara 060504, Lillasyster BF 100124
  • Zvartaliljan
    Lalalong skrev 2010-01-19 17:35:11 följande:
    Där var svar på det! Får kolla in Kappahl någon dag också då
    Åhlens har 46/48 men bodysarna är lika stora som lindex 50, om inte större t.o.m och byxorna har varken fot eller mudd vilket irriterar mig.
    Lundmyr har bland annat fina omlottbodys i strl.40 som jag älskar, men de är ju lite dyrare fast du får ju tillbaks en del av det om du säljer på tradera sen.
    P.o.p har strl.40 men inget fint och svindyrt...
  • snigelinan

Ingen som vet när Coop börjar med halva reapriset?

• Finesse

Lalalong: helt ot men Grattis

Ebba 071228
  • passau
    Zvartaliljan skrev 2010-01-19 16:05:43 följande:
    Jag var också inne på lindex här idag men hittade absolut ingenting jag ville ha istället shoppade jag på cubus, de har halva på halva så jag fick jättemycket för pengarna
    på allt?
    där jag var va d jätte lite för halva halva...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • mollan nu

Lalalong: jag har sett ganska mycket 50 på lindex idag när jag letade 68. Vart bor du? Jag bor i sthlm.

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Wailea
    Lalalong skrev 2010-01-19 17:25:38 följande:
    Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44? Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte. Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
    GRATTIS!!!!

Ni som varit på Åhléns, har de haft halva rean på något annat än kläder hos er?
  • Lejån
    Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44? Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte. Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
    Grattis till lilla lillasyster! Här hade de rea på småiskläder på babyland, men vet inte om alla babyland har det dock...
    längtar efter sommar & sol
  • Tezz80
    Grattis till den lilla tjejen! Miniplaggen är oftast inte på rea, kolla Tradera eller om du har nära till Ullared. Till vår lilla tjej köpte vi enstaka plagg i strlk 44 på HM för precis som du säger man vill ju i alla fall ha något som passar. HM är ju billiga.

Någon som varit på Lindexrean i Gbg? Funderar på om det är värt en tripp imorgon eller inte. Hittade lite till barnen i Kgb idag i alla fall.
Svar på tråden Halva reapriset!!!