Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu har jag också varit en sväng till Lindex. Blev dock bara kläder till kommande bebis; en body (kortärmad med insekter på från förra våren) och ett par fejkjeans i mjukistyg - 25:-/plagg. Det roliga var dock att exakt de jeansen även hängde jättemånga par bland ordinariepris-kläderna. Det fanns egentligen en hel del jag kunde köpt till dottern också, bl a Bamse-tunikor, men det känns bättre att använda de kläder hon redan har för hon har så mycket.
På Kappahl var det halva reapriset på allt. Blev två bodies där.
Jag ska till mitt "vanliga" Lindex imorgon och titta en sväng när jag ändå ska förbi där.
Angående kläder stl 44 så var en av bodiesarna jag köpte på Kappahl i stl 44. En brun-vitrandig för 15:-, helt ok.
Skulle behöva er hjälp här!!
Hur är det på CUBUS där ni handlat?
Där jag bor så är det bara en ställning med damkläder, en med mans kläder och en med flick kläder som är halva, halva priset.
Resten av kläderna säljs för 50% (rea kläderna alltså, säsongens kläder säljs ju till ordinarie pris).
Lalalong- lundmyr är konstiga i st. köpte body och byxor i 60 ,bodyn hade hon när hon var3-5mån byxorna passar nu vid 1år och hon har nu normalt st 80-86.
Har HM fortfarande prematur kläder ????vet att det fanns när dottern föddes 06 men nu hittar jag inga....
Har ni fått sms om lindex t2b1 på rean? Klubbmedlemmar brukar ju alltid få handla dagen innan, blev lite sur när jag kom hem efter jobbat kl 17.30 o såg att de skyltat upp, fanns ju nästan inget kvar.
O Kappahl här har bara halva reapriset på herrkläder...
Så, nu har jag gnällt färdigt