• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • star67

tips på en fin jacka i stl 98!! ica maxi eller någon annan stans, om det finns bild blir bättre.

• Lena66

Hej !

Angående småttiskläder kan jag tipsa om Me&My Design på nätet,jag köpte till min lilla "groda" som vägde 590 g vid födseln,de hade Rea alldeles nyligen på olika set,body+hängslebyxor 149:- samt body+tights 95:-.beställer man så kommer kläderna inom några dagar direkt i brevlådan-supersmidigt.Kläderna är ju handsydda i bra kvalitet så med tanke på det är det superbilligt

Har för övrigt varit och fyndat på Cubus Örebro idag,hade massor med barn och baby kläder för halva-halva priset,köpte en stor påse med kläder till ungarna och betalade 330 kr,skulle ha kostat ca 1300 till normalpris.
    Var även innne på Åhlens,var precis som någon skrev tidigare jättedåligt med barnkläder där.

Måste bara berätta att Ica maxi Kumla hade superRea som började i måndags,de sålde alla barntröjor och babykläder för 19:- !!!!
    samt overaller,termobrallor och vinterjackor för 69:- !!!
    Jag handlade massor kostade ca 680:- som skulle kostat 3400:- på ord pris.

• Snorky
    Cecci78 skrev 2010-01-19 22:38:30 följande:
    Har ni fått sms om lindex t2b1 på rean? Klubbmedlemmar brukar ju alltid få handla dagen innan, blev lite sur när jag kom hem efter jobbat kl 17.30 o såg att de skyltat upp, fanns ju nästan inget kvar. O Kappahl här har bara halva reapriset på herrkläder... Så, nu har jag gnällt färdigt
    nä, inget sms Men eftersom det skvallrades här igår så blev det en tur på stan idag innan jobb Perfekt!

kappahl skickade ju däremot sms så man fick flera dagars försprång o då fick man ju halva rean på alla avdelningar! De började ju förra måndagen.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Alexandra84
    Snorky skrev 2010-01-19 22:31:07 följande:
    här var det halva halva på alla reakläder... o det fanns massor!!! Men cubus barnkläder gillar jag inte, till mig fanns lite, men mest har de till karlar tycker jag.
    Ja det va det jag trode... Här sa dom att det var ett fel på meddelandet man fick på mailen... Tror bara dom försöker tjäna pengar!
  • Isabelsmamma

köpte underkläder till halva reapriset på Kapphal idag, 2 bh ar och 2 trosor för 198kr, inte illa :)
    Fanns inte mycket bebis och barn kläder alls dock :/

• framsteg

Ifall någon funderar på Kållered och Lindex-rean så hade de bara t2b1. Kappahl i Kållered hade inte halva reapriset på barnkläder heller.

• Snorky
    Alexandra84 skrev 2010-01-19 22:57:12 följande:
    Ja det va det jag trode... Här sa dom att det var ett fel på meddelandet man fick på mailen... Tror bara dom försöker tjäna pengar!
    konstigt... för här var det verkligen på all rea och de hade skyltar i hela butiken o skyltfönstret om halva halva priset... först när jag såg skyltarna fattade jag knappt vad de menade! Så var det iaf igår på cubus i Örebro city...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    framsteg skrev 2010-01-19 23:09:14 följande:
    Ifall någon funderar på Kållered och Lindex-rean så hade de bara t2b1. Kappahl i Kållered hade inte halva reapriset på barnkläder heller.
    det är t2b1 på alla lindex
  • Ms M

Orkar inte läsa hela tråden, så jag vet inte om ni redan har skrivit om det är halva rea-priset på Lindex o kappahl? Ngn som vet om det är det?

• framsteg
    Snorky skrev 2010-01-19 23:22:41 följande:
    det är t2b1 på alla lindex
    Ja, just det... Det var ju så det var. *trött i hjärnan* Thx!
Svar på tråden Halva reapriset!!!