• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 09:57:36 följande:
    7 dagar, tror det blir idag.. får kanske göra så, eller så skiter jag i det och har den på dagis..vet inte om jag orkar hålla på..;)
    nä, precis... jag har också ett par jeans som jag inte är helt nöjd med, men de kommer nog sitta bättre om ett tag när han växt lite så behåller de, annars kan de bo på dagis, för de var ju iaf så billiga, eller säljas på tradera
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Smultronhjärta

Den här tråden är banne mig livsfarlig Har handlat mig halvt fördärvad på Lindex,Pop och nu igår Hemtex efter att ha läst här....
    Hemtexrean var ju minst sagt trevlig

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • malin jn

Tycker årets rea inte gjorde mig så imponerad som jag brukar bli.

Tyckte det var mest julkläder och julsaker på rean. Fick väl handlat lite med trodde det skulle finnas bättre grejer.

Någon som vet när det börjar säljas typ overaller på rea?
    Fick tag i en tvådelad overall billigt på maxi(79kr, hade kostat 349kr) men skulle behöva en till...

• Smilla75
    malin jn skrev 2010-01-26 10:08:55 följande:
    Tycker årets rea inte gjorde mig så imponerad som jag brukar bli. Tyckte det var mest julkläder och julsaker på rean. Fick väl handlat lite med trodde det skulle finnas bättre grejer.Någon som vet när det börjar säljas typ overaller på rea?Fick tag i en tvådelad overall billigt på maxi(79kr, hade kostat 349kr) men skulle behöva en till...
    Förra året reade Inter sport Didriksson vid denna tiden, minns att jag köpte tvådelat set Kyle för 500 kr. Men än så länge har de inte börjat.
  • Anna i Skåne
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 07:28:05 följande:
    i butiken jag var i igår var det inga barnpåslakan på rea
    I Landskrona var det barnpåslakan på ½ rea.
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-01-26 10:15:08 följande:
    Förra året reade Inter sport Didriksson vid denna tiden, minns att jag köpte tvådelat set Kyle för 500 kr. Men än så länge har de inte börjat.
    här har de haft rea på didrikson på intersport sen mellandagarna
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smilla75
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 12:16:04 följande:
    här har de haft rea på didrikson på intersport sen mellandagarna
    Aha! Här, norra Stockholm, har det varit dåligt med deras rea. Mest deras egna märken. Didriksson hänger så fint för sig utan minsta lilla röda lapp....
  • Nork

pga den vinter som varit så tror jag inte det kommer reas så mycet overaller. Det är redan tomt hos många där allt gått till fullpris...

♥ Kajsa 081114 ♥
  • star67

ni inte i jönköping hellre hade coop halva rea. och hem text var inte så mycket att man välja köpte bara en kude för 30 kr som var 199 kr ord pris . och den överkastet ni pratade om med stjärnor var för 799 kr. det brukar allting vara dyrare här i jönköping än andra ställe.. på lindex köpte den klänning till mig och en lucia klänning, men de är inte förstora i stl??? tog 98/104 men jag tror 86/92 hade varit bättre. nogån har köpt vad tycker ni om stl ska man ta en stl mindre??

Svar på tråden Halva reapriset!!!