Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Den här tråden är banne mig livsfarlig Har handlat mig halvt fördärvad på Lindex,Pop och nu igår Hemtex efter att ha läst här....
Hemtexrean var ju minst sagt trevlig
Tycker årets rea inte gjorde mig så imponerad som jag brukar bli.
Tyckte det var mest julkläder och julsaker på rean. Fick väl handlat lite med trodde det skulle finnas bättre grejer.
Någon som vet när det börjar säljas typ overaller på rea?
Fick tag i en tvådelad overall billigt på maxi(79kr, hade kostat 349kr) men skulle behöva en till...
pga den vinter som varit så tror jag inte det kommer reas så mycet overaller. Det är redan tomt hos många där allt gått till fullpris...
ni inte i jönköping hellre hade coop halva rea. och hem text var inte så mycket att man välja köpte bara en kude för 30 kr som var 199 kr ord pris . och den överkastet ni pratade om med stjärnor var för 799 kr. det brukar allting vara dyrare här i jönköping än andra ställe.. på lindex köpte den klänning till mig och en lucia klänning, men de är inte förstora i stl??? tog 98/104 men jag tror 86/92 hade varit bättre. nogån har köpt vad tycker ni om stl ska man ta en stl mindre??
japp denna är helt livsfarlig...
nu har jag inför köpstopp på allt utom mat till juli när nästa halva rean är