• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • winters

På lindex här i Kungsbacka var det halva reapriset på allt och de hade dessutom plockat fram nya reaplagg!

• malin jn
    winters skrev 2010-01-26 16:17:28 följande:
    På lindex här i Kungsbacka var det halva reapriset på allt och de hade dessutom plockat fram nya reaplagg!
    fanns det mycket? eller utplockat? hur var det storlek 80,86 och 92?
  • winters

det var en del, ganska utplockat eftersom rean pågått så länge, men det fanns som sagt nya reaplagg som de inte hade förra veckan. mer till tjej än kille, som vanligt! :)

• AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-01-26 13:15:09 följande:
    Aha! Här, norra Stockholm, har det varit dåligt med deras rea. Mest deras egna märken. Didriksson hänger så fint för sig utan minsta lilla röda lapp....
    sånt e sååå trist,..men kan ju förstå butikerna med denna vintern
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • star67

någon vet om lindex har rea på overaller glömde och kolla vill köpa fix overall på baby avdelnning stl 80 el 86

• Karl Fazer
    star67 skrev 2010-01-26 18:23:27 följande:
    någon vet om lindex har rea på overaller glömde och kolla vill köpa fix overall på baby avdelnning stl 80 el 86
    Japp, jag köpte både overall och skaljacka på halvareapriset i dag, vet dock inte om det fanns på baby...

angående Hemtex som jag var lite irriterad på i går så var jag där idag och kollade och barnpåslakan var inte med på halva reapriset i min butik Ja det är väl knäppt att bli glad för det men man vill ju inte betala mer än nödvändigt

Betalade knappt 500 kronor för en overall, skaljacka, finklänning, tunika och ett par strumpor! Ordinarie pris för alltihop skulle varit cirka 1750 kronor. På overallen fick jag även använda min 30%-kupong

• xmari

Inte halva på halva men 50 % på allt... pippilotta.se . Kanske någon som skrivit tidigare men men. Fyndade en ny skötväska bl.a.

• Mandarin
    xmari skrev 2010-01-26 20:17:21 följande:
    Inte halva på halva men 50 % på allt... pippilotta.se . Kanske någon som skrivit tidigare men men. Fyndade en ny skötväska bl.a.
    Har du betalt?   dom lura folk på pengar.
  • Mandarin

Nova Star jeans på rea finns det i någon butik på internet?

Svar på tråden Halva reapriset!!!