• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • AochJsMamma
    Karl Fazer skrev 2010-01-25 22:41:54 följande:
    Usch vad sur jag blir på Hemtex var där för någon vecka sedan och frågade specifikt om de skulle ha halva reapriset längre fram, varpå hon svarar att det skulle de endast ha på julsakerna! Vet ni om det var halva reapriset på barnpåslakan?
    i butiken jag var i igår var det inga barnpåslakan på rea
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    rply skrev 2010-01-25 23:02:38 följande:
    ang hemtex, det står på hemsidan halva rea priset, men hur kan 199 bli 124 om det är halva rea priset?? Fattar jag fel?
    det är hältfen av 124 som är halva reapriset, reapriset är 124 (ord pris 199)
  • AochJsMamma
    Love5 skrev 2010-01-26 08:58:40 följande:
    Lindex ½ reapriset börjar idag:)
    om det ändå fanns ngt snyggt kvar...i de butiker jag har varit i tycker jag bara det hänger en massa skit kvar, förutom på baby men det har A vuxit ur nu Hoppas ni andra har mer tur i era butiker!

Fråga: om man köpt något på 2f1 och vill byta ena men de har börjat med halva reapriset, hur gör de då tror ni?
  • Lalalong

Åh... halva på Lindex lockar ju lite... Fast i de butiker jag varit har jag ju redan köpt det jag vill ha... Men det finns ju några till

Här är ingen skåneshoppare som vet hur utbudet på Lindex ser ut i Lund? På Nova och inne i stan..??
    Ystad, Entré i Malmö och Burlöv Center har jag redan shoppat loss på

Klara 060504, Alva 100117
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 09:04:15 följande:
    om det ändå fanns ngt snyggt kvar...i de butiker jag har varit i tycker jag bara det hänger en massa skit kvar, förutom på baby men det har A vuxit ur nu Hoppas ni andra har mer tur i era butiker! Fråga: om man köpt något på 2f1 och vill byta ena men de har börjat med halva reapriset, hur gör de då tror ni?
    lämna tillbaka båda och köp om det du vill behålla så får du väl det till halva priset? Men sen är väl öppet köp begränsat på rean? vet inte hur många dagar det var? så beror väl på när du köpte det?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky

jaha, det får nog bli en shoppingrunda innan jobbet idag då Coop, Lindex o en ytterligare sväng på hemtex kanske?

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • TeDrickaren

Ingen halvarea priset på Coop bäckebol (Göteborg), har ringt....

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-26 09:17:14 följande:
    lämna tillbaka båda och köp om det du vill behålla så får du väl det till halva priset? Men sen är väl öppet köp begränsat på rean? vet inte hur många dagar det var? så beror väl på när du köpte det?
    7 dagar, tror det blir idag.. får kanske göra så, eller så skiter jag i det och har den på dagis..vet inte om jag orkar hålla på..;)
  • Smilla75

Har ringt några Coop i norra Stockholm, inget halva rean här heller dessvärre.

Lindex är inte så intressant, här är så utplockat och inget jag vill ha.

Svar på tråden Halva reapriset!!!