• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Lejån
    xmari skrev 2010-01-26 20:17:21 följande:
    Inte halva på halva men 50 % på allt... pippilotta.se . Kanske någon som skrivit tidigare men men. Fyndade en ny skötväska bl.a.
    När ser man rabatten?
    längtar efter sommar & sol
  • xmari

Man ser rabatten när man kommer till sista steget i kassan. Alltså innan man tryckt på att det är ok. Och jag har svårt att tro att de lurar en på pengar, har beställt där förut och det har gått bra och dessutom tog jag på faktura så jag betalar inget innan jag ser att allt är rätt.

• Smultronhjärta
    xmari skrev 2010-01-26 21:04:06 följande:
    Man ser rabatten när man kommer till sista steget i kassan. Alltså innan man tryckt på att det är ok. Och jag har svårt att tro att de lurar en på pengar, har beställt där förut och det har gått bra och dessutom tog jag på faktura så jag betalar inget innan jag ser att allt är rätt.
    Men fakturakunderna har haft stora problem även de{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • xmari

Smultron: Vad är det som har hänt? Så jag kan hålla koll på min order!

• Smultronhjärta
    xmari skrev 2010-01-26 21:10:33 följande:
    Smultron: Vad är det som har hänt? Så jag kan hålla koll på min order!
    Det finns massor med missnöjda pippilottakunder hör på FL och en mängd trådar om problem gällande butiken
    Här är en:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49119738.html

Fakturakunder har fått problem eftersom fakturan gått ut även om varan inte dykt upp så det har kommit till nästa instans där PL har lovat att dra tillbaka kravet men inget händer
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Snorky
    Karl Fazer skrev 2010-01-26 19:36:39 följande:
    Japp, jag köpte både overall och skaljacka på halvareapriset i dag, vet dock inte om det fanns på baby... angående Hemtex som jag var lite irriterad på i går så var jag där idag och kollade och barnpåslakan var inte med på halva reapriset i min butik Ja det är väl knäppt att bli glad för det men man vill ju inte betala mer än nödvändigt Betalade knappt 500 kronor för en overall, skaljacka, finklänning, tunika och ett par strumpor! Ordinarie pris för alltihop skulle varit cirka 1750 kronor. På overallen fick jag även använda min 30%-kupong
    vadå inte var med på hemtex? det var ju halva reapriset på ALLT! Eller var det inte det hos er??? Här var det det även om det inte stod en skylt just på det stället eller bordet.
  • Alexi

Tack för tips om rea på Pippilotta! Nu har vi chansat och beställt overall där till nästa vinter. En helly hansen för 570 kr, om allt funkar är det ju väldigt bra pris då det verkar som att det är bra overaller enligt tester osv.

• stinamaräng

Coop i Eskilstuna har halva reapriset,Gillar verkligen Friendskläderna..

1 vinteroverall (Bäst i test)
    1 Vinterjacka
    1 Fleecetröja
    3 Långärmade tröjor
    2 Byxor

Allt för 493 kr, Som hittat{#lang_emotions_laughing}..

• AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-26 22:31:13 följande:
    vadå inte var med på hemtex? det var ju halva reapriset på ALLT! Eller var det inte det hos er??? Här var det det även om det inte stod en skylt just på det stället eller bordet.
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Lejån

men varför har inte vårt COOP halva reapriset för. *surar* Vill ju fynda skor!

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Halva reapriset!!!