• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Smilla75
    Alexi skrev 2010-01-28 21:32:49 följande:
    Menar du den i Rotebro då?
    Nej, den säljer väl inte kläder och skor längre, var ju utförsäljning i höstas eller har jag fel? Jag menar Häggvik. Har du tips kanske?
  • Trulsis83

Coop Forum i västberga har inte heller halva reapriset nu, ringde och frågade.

• Skytten75

Tips: outlet på barnkläder bla. levis, pippi. Denna helg lördag 70% och söndag 80%.
    Åbäcksgatan 6, MÖLNDAL. Öppet: 10-15.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Alexi

Då har alltså båda Coop i Sollentuna slutat med kläder nu? För jag hörde av en kompis att Coop i Häggvik inte haft några barnkläder alls sen i höstas. Undrar vad de två butikerna ska ha istället?

Smilla75 skrev 2010-01-28 22:18:26 följande:
    Nej, den säljer väl inte kläder och skor längre, var ju utförsäljning i höstas eller har jag fel? Jag menar Häggvik. Har du tips kanske?
  • malin jn
    Skytten75 skrev 2010-01-29 10:07:58 följande:
    Tips: outlet på barnkläder bla. levis, pippi. Denna helg lördag 70% och söndag 80%.Åbäcksgatan 6, MÖLNDAL. Öppet: 10-15.
    jättebra tips, åker nog dit en sväng på lördag dock... vågar nog inte vänta till söndag!
  • Skytten75

Jag åker också på lördag, jag såg reklamen på BVC i Krokslätt.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • TeDrickaren
    Skytten75 skrev 2010-01-29 10:07:58 följande:
    Tips: outlet på barnkläder bla. levis, pippi. Denna helg lördag 70% och söndag 80%.Åbäcksgatan 6, MÖLNDAL. Öppet: 10-15.
    tack! har ju en pippp frälst dotter här hemma....får försöka på lördag också
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Smilla75
    Alexi skrev 2010-01-29 10:10:11 följande:
    Då har alltså båda Coop i Sollentuna slutat med kläder nu? För jag hörde av en kompis att Coop i Häggvik inte haft några barnkläder alls sen i höstas. Undrar vad de två butikerna ska ha istället?
    Ja, de har bara skor i Häggvik i alla fall.
  • bonsai
    antofelia skrev 2010-01-28 18:25:08 följande:
    Lite nyfiken på ni som har fyndat på coop för halva reapriset..var bor ni?? Har ringt till coop här jag bor(Nyköping) men det är ingen sån rea nu. Tycker de har jätte bra kläder på coop och vill verkligen fynda där NU!!!
    Sorry bor precis utanför stockholm på Värmdö. Här har dom super bra rea!! Barnskor, overaller, kläder i massor!!!!! Vill shoppa meeeeeeeer men sambon har sagt stop... Men vem vet, kanske slinker med ett och annat plagg i morgon när vi ska dit igen;)
  • Smilla75
    bonsai skrev 2010-01-29 14:00:07 följande:
    Sorry bor precis utanför stockholm på Värmdö. Här har dom super bra rea!! Barnskor, overaller, kläder i massor!!!!! Vill shoppa meeeeeeeer men sambon har sagt stop... Men vem vet, kanske slinker med ett och annat plagg i morgon när vi ska dit igen;)
    Något annat tips i Stockholm för oss som bor norr om stan?
Svar på tråden Halva reapriset!!!