• tebax

vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!

Jag hör hela tiden begreppet " Ät inte gul snö"

eller "gul snö ska man undvika"

Alltså menar folk att de låter ungarna trycka i sig snön så länge den inte är gul?? Alltså detta har irriterat mig ett tag så jag var bara tvungen att skriva av mig! Så!

• Svar på tråden vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!
  • Trailer T

Gul snö *jummie*

Jag är inte döv jag bara skiter i vad du säger
  • Disela

BTW sa min dotter här om dagen när hon såg gul snö "titta mamma, det är någon som spillt öl där".

Jag och hennes pappa hade skojat om att prova, då det faktiskt kunde vara öl, och detta snappade hon upp och antod att det gula faktiskt var öl.

• Smoky Barrett
    Dilong skrev 2010-01-05 17:03:01 följande:
    Nu är du inne på ett läskigt område. Och tänk om något av det man tycker är riktigt gott, smakar bajs
    Men något som smakar gott kan väl inte smaka bajs? Bajs är ju avföring, har legat i tarmarna och jäst. Snö är ju vatten.
  • Memnok77

Man skall alltid äta gul snö, det kan ju vara öl. Lätt värt att få i sig lite urin för den chansen.

• Trailer T
    Memnok77 skrev 2010-01-05 17:15:12 följande:
    Man skall alltid äta gul snö, det kan ju vara öl. Lätt värt att få i sig lite urin för den chansen.
    Exakt och har man riktig tur så är det wiskey
  • Dilong
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:08:23 följande:
    Men något som smakar gott kan väl inte smaka bajs?
    Vad grundar du det på?
    Bajs är ju avföring, har legat i tarmarna och jäst. Snö är ju vatten.
    Surströmming har också jäst, inte i tarmar men det som jäst består av tarmar. Och surströmming är gott.
    Snö är ju vatten.
    I så fall ska jag ut och bygga en vattenlykta och en vattengubbe nu.
  • Trailer T
    Dilong skrev 2010-01-05 17:20:26 följande:
    I så fall ska jag ut och bygga en vattenlykta och en vattengubbe nu.
    Länk tack
  • Lady Dahmer

varför skulle man inte låta ungen äta snö? Min unge får smaka sand och gräs också. Shit, det är ju bara stärkande för immunförsvaret och bra för ungen att få olika smakminnen.

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Smoky Barrett
    Dilong

Jag förstår inte hur du tänker. Surströmming är äckligt och bajs är äckligt. Surströmming alarmerar fara med sin äckliga lukt.

Luktar gul snö?

Du kan ju inte bygga något av något som inte har en fast konsistens. Vattnet kommer ju bara rinna mellan dina fingrar, du får kämpa hela kvällen utan att få ett resultat.
  • Dilong
    Trailer T skrev 2010-01-05 17:21:03 följande:
    Länk tack
    Skulle gärna göra det, men min kamera saknar blixt och det är för mörkt att fotografera utan.

Kan dock nämna att lyktan är klar, och verkligen fin!
Svar på tråden vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!