• tebax

vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!

Jag hör hela tiden begreppet " Ät inte gul snö"

eller "gul snö ska man undvika"

Alltså menar folk att de låter ungarna trycka i sig snön så länge den inte är gul?? Alltså detta har irriterat mig ett tag så jag var bara tvungen att skriva av mig! Så!

• Svar på tråden vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!
  • Dilong
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:38:54 följande:
    Dilong Jag förstår inte hur du tänker. Surströmming är äckligt och bajs är äckligt.
    Jag gillar surströmming. Bajs har jag inte smakat på, men om du säger att det smakar äckligt så tror jag på dig, och kommer inte att smaka själv.
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:38:54 följande:
    Du kan ju inte bygga något av något som inte har en fast konsistens. Vattnet kommer ju bara rinna mellan dina fingrar, du får kämpa hela kvällen utan att få ett resultat.
    Det var du som skrev att snö är vatten. För övrigt går det att bygga saker av något som inte har fast konsistens, tex av vatten i tyngdlöshet.
  • Smoky Barrett
    Dilong skrev 2010-01-05 17:47:14 följande:
    Det var du som skrev att snö är vatten. För övrigt går det att bygga saker av något som inte har fast konsistens, tex av vatten i tyngdlöshet.
    Men vad är snö gjort av då?
  • Trailer T
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:51:59 följande:
    Urin?
    Jag är inte döv jag bara skiter i vad du säger
  • Smoky Barrett
    Trailer T skrev 2010-01-05 17:52:25 följande:
    Urin?
    Men hur kan det vara det. Inte all snö va, ni säger ju attd et är den gula snön som är urinerad på. Om all snö är urin blir det väldigt förvirrande.
  • Bedhead
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:54:38 följande:
    Men hur kan det vara det. Inte all snö va, ni säger ju attd et är den gula snön som är urinerad på. Om all snö är urin blir det väldigt förvirrande.
    Både snö och regn är ju Guds urin. Det vet ju alla.
  • Trailer T
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 17:54:38 följande:
    Det är en förvirrande väld vi lever i{#lang_emotions_frown}
  • Trailer T
    Bedhead skrev 2010-01-05 17:55:40 följande:
    Både snö och regn är ju Guds urin. Det vet ju alla.
    Amen
  • Heldiggrisen

Mina barn äter vit snö om de vill. Försökte hålla dem ifrån det ett tag, men gav upp. Undrade varför i alla dagar jag orkade bry mig om det, och lät dem heller äta det.

• Mei
    Mizzz skrev 2010-01-05 16:34:24 följande:
    Ät inte snö som blivit gulÄt inte snö som blivit gulFör snö som är gul är inte kulÄt inte snö som blivit gulÄt inte snö som blivit gulÄt inte snö som blivit gulSnö som är gul är inte kulÄt inte snö som blivit gul
    Kommer inte den från Frank Zappas "Don't you eat that yellow snow"?
  • Dilong
    Av vatten, vilket inte är detsamma som att snö och vatten är samma sak.

Tex har snö en klart lägre densitet än vatten.
Svar på tråden vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!