Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
Lycka till, förresten. ![]()
om man frågar mig i alla fall. Tyvärr vart det inget köp. Blir lite arg o lessen eftersom folk säger att deras barn är jätteduktiga och sen kan dom inte rida. Hon trodde att det var bara o sitta upp och sen gjorde hästen allt. K måste man RIDA för annars så blir han lat.
Nä nästa som vill rida han ska nog vara en vuxen ryttare!
Nån som har nåt tips på sidor med bra hästannonser?
Har kollat på Bukefalos och Blocket. Fler?
Fru W. TACK det kan behövas.
Har för första ggn på två år blivit så förkyld att jag hoppat över löpträn 2 dar! Får ingen luft o är precis helt slut. Har iaf vacc nöffe-sjukan för länge sen
Dessutom fick jag sms fr uppf: snökaos på gården... Skjuta upp 1 v?
Enl prognosen ska det komma ännu mer snö... "vi tar med spadar o vår snöslunga, så åker jag tillbaka o hämtar den sen efter att vi hämtat honom" kläckte maken ur sej... JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAN! <3
Sen när vi väl kommer hem, så ska han ju träffa nya kompisar...
Så: Håll tummarna... Det kommer SÄKERT att gå bra, men lite spännande är det allt.
Fy för den lede vad "härligt" med er vattenläcka.
cajsasmamma: Dela på den? (Vet bes) Det brukar vara olika. H har jag ej låtit vet bes. Känner uppf sen tidigare o så vitt vi kan se så är han kärnfrisk.
Skulle bes en äldre häst. Om jaj sålde så skulle jag nog vara intresserad av att visa att hästens ben etc är ok vid lev. Sååå många som inte kan matcha en häst så att den håller OCH kan prestera.
Har också varit med om att barn "är såååå jätteduktiga..." Trist med folk som inte har självinsikt. Tur att det visar sig före köp...
Ogift fru: Vad söker du? Vart i landet? Prisklass?
Gah..blir tokig (are) snart...
För 1 1/2 vecka sedan så sprängde lillhingsten staketet, gick igenom 6 elband och in i tjejernas hage, jag o dottern kämpade i några timmar med att få tag i honom o hålla honom o tjejen han uppvaktade på avstånd från varandra.
-Till slut så lyckades vi få in alla i stallet men släppte ut stona igen när killarna var instängda.
Knöt trådarna o lät strömmen vara avstängd, tills allt gått igenom o kontrollerats..
Har ännu inte fått i ordning på banden, har kollat ALLT men aggregatet klickar på jordfel...han indikerar ström på stark styrka men även på jordfel...inte kul...
-Vågar nu inte ha hingstarna o stona ute samtidigt...
Kan ju liksom inte göra så mycket ang jordningen heller, har 4 spett i marken o det har fungerat förut...o nu är ju marken en aningen för hård för att göra något åt detta i alla fall.