Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
Jag igen! : ) Har bokat tid hos veterinären nu, så på måndag kl 9 kan ni väl hålla tummarna för oss? =)
Ogift fru:
Allt har löst sig med bil, transport och lasthjälp för oss. Känns jätte skönt! Nu kan jag bara "längta" tills måndagen är här. : )
Igår kväll när jag kom ut till min medryttarhäst, var han ute på promenad på eget bevåg.
Han såg ut som ett barn som blivit tagen på bar gärning med fingrarna i syltburken.
Va!? Hur hamnade jag HÄR?!
Var inga problem att få tag i honom iaf. Han ville nog in. Var väl sugen på kvällsmat, kan jag tro.
De är ju påhittiga så det räcker till iaf. Man får väl tacka sin lyckliga stjärna att det går bra de flesta av gångerna. ![]()
Här har oturen vart framme en sväng. Min medryttare var ute och red förut och hästen halkade omkull. Men hon fick inga sår och verkade inte ha ont heller. Men min mamma skulle gå igenom pållen imorgon ifall att. Så hon inte har fått ont i ryggen osv. Mamma är utbildad hästmassör så det är ganska skönt att hon kan känna igenom pållen. Nästa vecka ska jag sko noblesse i fram iaf.