Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
cajsasmamma: H är nog en av de mest hanterade unga hästar som finns. Jag har ju åkt jättemycket o grejat med honom. Dessutom så kan jag hästhantering och har haft uppf tillgänglig som backup när jag gjort nya grejer m honom. Det gör ju att man blir väldigt lugn o säker själv, vilker såklart förmedlas till hästen. Allt för att han ska vara trygg med mig. Ändå kommer det bli mkt nytt för honom på lö: första ggn ensam, första ggn nytt ställe, första ggn hästtransport... Min supergulliga väninna dök upp på vårt gym idag, hon hade tagit bort kameran ur sitt släp och tyckte att den ska vi låna på lö. Känns bra, men vet ej om jag vågar kolla på monitorn...
Har bäddat hans box idag. O ridit G. Hovsl var igår o E brukar ju ömma. Tror inte risken är så stor nu med alla snö. Han får iaf stå över ett par dar. Kul att det verkar gå så bra med medryttarna. Var rädd om ryggen. Ogift fru: Min man jagar... o fiskar... och det är inte heller gratis... Dessutom så slipper han en gnällig fru som tycker "att han kunde vara lite mer hemma". Jag tycker ju att det är bra att han inte sitter hemma o väntar på mej
Dessutom så slipper han följa med på oändliga shoppingturer på stora köpcentra på helgen - för det finns det varken tid el pengar till
Han är ju smart! Kan helt klart vara värt en ny häst vart 20e år!
Jag gillar alla hästraser. Föredrar att rida på hbl som jag tycker har överlägset bästa ridegenskaperna. De är ju avlade för hopp/dress. Har testat rida på det mesta som finns, inkl stora galten när jag var liten
lurkan: Vad härligt! Kul att det gått bra! Tror också att det var bra att göra allt på en gång. Tat kugnt m igångsättn o se till att få tag på en riktigt bra hovsl, så kommer du ju komma igång o rida när våren kommer!
FruX ; Jo Max(1åringen) han är välhanterad och så men han är som ett kruttpaket... Fast jag tycker att alla hästar väldigt pigga nu. Beror nog på att vi har snö sålänge nu och dom slipper ståi lerhagar..
Imorgon skulle det visst blåsa rejält få se om jag vågar släppa ut hästarna. Här ute är det stor risk att det kommer stora saker flygande är det är stormvarning. engång så flög det in e plåtskiva i hagen när det storma o då tycker jag att det är bättre att ha hästarna inne.
Nu ska jag ta in mina pållar blåser grenar lite överallt nu.
Här har det me kommit en massa snö men stormen uteblev 
Hallå hallå!
Här är det oxå pigga hästar!
Helt tokiga i hagen när man lunchar och när man ska rida märks det att de har spring i benen..haha
I övrigt har jag fullt upp med vattenläcka nr 2
och så försöker jag få kontakt med nån på KomVux angående utbildningen jag vill gå 
Fru X: Lycka till imorgon!!!
lUrkAn: Skönt att hittat problemet! Hoppas den kryar på sig nu 
Cajsasmamma : Vad roligt att du lyckats hitta medryttare
Hoppas du kan krya på dig nu ..
FruW fint med vattenläcka...*not*
Idag ska jag vissa K för några som är intresserade av han och ja har ingen klump i magen så det måste väl kännas bra????
nu en fråga till er som har köpt/sålt häst vem bruka stå för vet.bes?