• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Jaha, här fick jag svar på allt jag hade frågat i din GB Lehen. Härligt att allt såg bra ut, då är det bara att vänta på omslag på stickorna nu då. Jag hade tid kl 8.45 (kom in strax efter 9 tror jag) och det var något problem med min tid oxå! Jag stod inte med på listan i kassan, men fanns med på bm's lista... Verkar som att någon bm har gjort något fel med tidsbokningarna?

Mitt VUL såg oxå bra ut. Det blir FET på fredag!

• Majblomma12

Grattis Fia. (springer och spyr igen)

• Betty2

Oj, oj, stackars Ior... Känns det bättre efteråt, som Amadea skrev? (Bra att veta om man hamnar i samma situation )

• Betty2

Ok... Hoppas du snart får lämna illamåendefasen och bara vara i trötthetsfasen (den verkar ju kunna bli lång ).

• Majblomma12

Man ska ju inte klaga. Men faktum kvarstår: det finns få mänskliga tillstånd som så totalt tar must och ork ur en som just illamående.

• Betty2

Japp, jag vet vad du menar... Hatar att spy. Mådde jätteilla och spydde ofta när jag åt p-piller, speciellt på morgonen. Det tog lång tid att hitta en sort jag klarade av, och så blev det till sist bättre när jag började ta dem på morgonen i stället för på kvällen.

• Majblomma12

Lehen, kan man räkna med FET för dig i veckan också, eller?

• Betty2

Och nu i efterhand känns det ju ännu värre när man fattar att det inte fanns något behov av de förbannade p-pillrena heller!

• Majblomma12

Jag mådde också uselt av pillren. Blev satt på Neovletta (=rävgift) vid sexton års ålder, pga mensvärk. Med facit i hand önskar jag att jag mått bättre av dem, då hade jag kanske svält ut endon i sin linda. Men jag fick såna humörsvängningar, gick upp massor i vikt och fick småproppar i benen så jag slutade efter några år.

Svar på tråden Dansar med vargar!