• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

"visste att en mirakelgraviditet blivit till missfall så jag ville krama om henne (ingen här),fan så orättvist livet är ibland"

Men åhhh, vem har fått missfall???
    Oavsett vem så skickar jag oxå tiomiljoner kramar....

• Amadea

Jag vet 2 st som blivit strykna i listan under gravida IVF:are
    MajaIda & Linusida tro jag de hette

• Java

Hej alla

Lehen: Grattis till guldägget

FF: åååå vad kul att se dig. Du är saknad!!!!

Ior: har nu röstat i länken. Hoppas att du mår lite bättre nu! stackars liten

Annars mår vi prima. Jag har varit hos tandläkaren idag. Och sicka fina kommentarer man fick när man öppnade munnen . Allt var fint, inga hål och bara beröm på hur käften såg ut. Men är nu, trors att allt var bra, 850 kr fattigate. Faan vad svindyrt det är!!!!

I morgon kommer hela mammagruppen på besök hemma hos oss. 8 mammor + 8 bebisar ....oj, oj vilken liv det lär bli!! det lär vara ungar på var ända kvm!!

• Fröken positiv

Hej och god kväll!

Zeke har lämnat mig ensam ikväll. Han *asg* är ute och vaktar något strategiskt mål! *sjunger* "Någonstans i Sverige"

Har varit på sjukhuset och hälsat på min mamma. Hon mår efter omständigheterna väl.
    Själv har jag sovit gott i natt. Har köpt en kilformad liten kudde som är helt suverän att ha under magen.

FF: Vad härligt att se dig. Du är saknad!

Java: Hoppas att huset/lägenheten är välisolerat

Hur är läget med er andra i kväll?

• Java

FP: är du online vännen . Jag har minsan undrat var vargen varit sista dagarna, för i mitt krypin har han inte varit pussa på honom när han kommer hem!!

Vad har hänt mamsen ?????

Jodå, huset är av virke 1937, och välisolerat

• Fröken positiv

Halloj Gumman!
    Mamma fick åka in i lördags morse och 1,5 dygn (! ) senare konstaterades brusten blindtarm. Inget kul men inget farligt.

Vargen kommer att bli överöst med pussar för imorgaon drar han på tjänsteresa till Skåne "Lämna en stackars gravid kvuinna alldeles ensam..."

• Liten Leo

FP, stackars din mamma! Fy så ont hon måste ha haft. Brusten blindtarm är verkligen inget att leka med. Hoppas att hon mår bättre nu.

FF, härligt att se dig!

Lehen, gratulerar till ett så fint plock! Stolt ska du vara!

Jag var inne i röstningslänken men hade lite funderingar. Får se om jag får svar.

FP, jag är också gräsänka till sent ikväll då maken kommer hem från London. En riktig Mr Globetrotter min make...

• Fröken positiv

Hej LL!
    Jo mamma var inte så stark när vi körde in henne men nu var det bättre. Morfin är fina grejer

Vad ska vi göra med våra karlar? De måste ju lära sig att hålla sig hemma så att det kan passa upp på oss!

• Fröken positiv

LL!! *asg* Han blev nog skrämd när jag berättade detta för honom för i helgen gjorde han bara riktgit grabbiga saker: gå med i hemvärnet, mecka med bilen....

Svar på tråden Dansar med vargar!