• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Dags att sova för den här supertrötta ruvaren....
    Gnatt alla....

• Hstintan

Härligt Lehen! Bästa möjliga resultat alltså!
    Ännu fler syskon i frysen. Ni kommer ju bli en sån där rekordfamilj

kl 20 börjar en ny serie på SVT. Den verkar lite burlesk och kul. Den ska jag se.

Förresten är det någon som har något bra löneförhandlingstips. Ska snart ha en dust med chefen igen. Sist gick det väl sisådär, jo jag fick ju massa kompensationsledigt så jag ska inte klaga. Men det satt låååångt inne. Många gräl (ja, jag vet att man inte ska bli arg) blev det.

Stintan, med välsorterade papper i prydliga pärmar Hur har ni det själva? Java? Fia2? Är det inte dags att ta tag i surdegen nu? För snart ska ni väl baka lussebullar och pepparkakor samt sno ihop små garntomtar och dörrkransar. Eller?

• Fröken positiv

Grattis Lehen! Ja du, intet är som väntans tider

Gnatt till er alla! Ska jobba en stund till och seda blir det sängen. Sov dåligt inatt.

• Betty2

Grattis Lehen! Vad kul med en ruvarkompis! Härligt att ni fortfarande har 7 st kvar, det kan bli många syskon.

FP: Hoppas du får sova gott i natt.

Pandy: Tack så mycket! (Äsch, nu sa jag tack igen Amadea, det var väl det jag inte skulle göra...? )

Stintan: Ja, jag skall försöka få in så mkt papper som möjligt i pärmar nu före testdag. Sedan får du komma med fler goda idéer på vad jag kan sysselsätta mig med efter det. Vi kanske kan starta en pysseltråd?

Själv hade jag en mkt trevlig fika med Amadea i dag, följt av lite shopping (fast jag köpte inget ). Upptäckte en helt ny sorts hakklapp (dvs en sort JAG aldrig har sett förut ) så det var tur att Amadea kunde lära mig lite om sådana bebis-accessoarer. Totalt blev det 3 fikor för mig idag, och ingen middag, så min mage är lite konstig just nu och det bubblar ända upp i halsen av allt te + läsk jag har druckit. Får nog palla upp många kuddar för att kunna sova i natt.

• Amadea

God morgon alla min vänner!
    Grattis Lehen till ruvningen!
    Säger som alla andra......de kan bli sjuk små rackarungar till med dem ni har i frysen

Tack för i går Fia2! Alltid lika trevligt att ses.
    Hoppas Lajsa mår bättre i dag.

Shoppade som sagt lite i går
    En handuk med huva till bebisen med ett Laban märke på.
    Ett par sparkbyxor & 2 vita bodys.

Min man avskyr ordet body
    Han säger att jag får kalla det något annat för det låter hemskt

• Fiaflopp

Kikar in här också då jag ändå är inne...visste att en mirakelgraviditet blivit till missfall så jag ville krama om henne (ingen här),fan så orättvist livet är ibland...
    Jag mår ok,lite bättre än förut då var jag verkligen nere under isen kan jag lova...
    Urs urs!
    Kramar-om er alla och hoppas ni mår bra

• Pandy

amadea: min mamma uttalar body så roligt typ "Bady".. bodys är i alla fall det bästa på en baby.. den håller blöjan på plats och den åker inte upp i armhålorna.. tröjor är jätte opraktiskt.. har massa tröjor jag inte använder på dom.
    Köpte 2 bodys en gång på kapp ahl, då sa han i kassan
    -jaha och de här tänkte du klämma på dej!?
    tyckte det lät kul

• Sammet

Amadea: Han kan ju kalla det kroppsstrumpa om det låter bättre

Hej Fiaflopp

• Sammet

Grattis Lehen!
    Jag gjorde ostim FET och testade dag 14 om dag 1 är dagen EFTER insättning.

Svar på tråden Dansar med vargar!