• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Liten Leo
    Min make blev grön i ansiktet och sa att han mådde ille och skulle spy om jag någonsin pratade om detta igen
  • Fröken positiv

Visst är de lite mesiga. Ledigheten vill de ha men inte jobbet Jämlikhet, my ass!

• Liten Leo

FP Så sa maken hos läkaren också, foglossning och förlossning får gärna kvinnorna ha för sig själva...
    Ang amningen muttrade han något om "håriga brötsvårtor leder till arga barn" i bästa Paolo Roberto anda...

• Fröken positiv

Visst är de gulliga när de blir så där grabbiga! "Åh han går som en karl, han ser ut som en karl, med en kropp som en karl och han kyyyyysser som en karl ska!"

• Liten Leo

"Åh dessa män, dessa fantastiska män som vet hur man angör en brygga..."

• Fröken positiv

...men det gör det samma för han är min soldat nåågooonstaans i Sverige!

Nu ska jag göra en kopp te och titta på Biggest looser.

Puss på dig gumman!

• Liten Leo

Åh, bra att du påminde mig. Jag ska göra detsamma, tekoppen är redan fixad.

på dig darling!

• Java

jaha då missade man brudarna när maten kom på bordet, sedan var det pureer, gröt och nattning av Hugo som stod på schemat. Såg också biggest looser. Vet inte vad jag skall tycka om programmet, men lite fängslande är det. Har iofs bara sett ett par avsnitt, men jag var ju tvungen att se om den danska bitchen åkte ut....men icke!

FP: usch så det lät med din mamma. skönt att höra att hon är bätte nu iaf.

Måste bara berätta att kära N fick artigt fick ställa upp på att suga tutte så att min mjölk skulle komma igång!!....och det ställde han upp på. Kraken Han satt och hulkade gång på gång. Fatta ljummen söt, tjock mjölk. Och SÅÅÅÅ oromantiskt. Men vad skulle man göra!?? Hugo var hungrig, jag stört tjöt, brösten värkte, bröstvårtorna brann av smärta och mjölken ville INTE komma....Svetten rann, och N hulkade. Ja, det var en syn för gudarna!

Så grabbarna får ta en del dom med

på er

• Hstintan

Du är för underbar Java!!!

Skrattar så jag frustar. Måste berätta för M om vilken hjälteman du har.

Oj, vad han ropar där nere. Måste gosa lite för imorgonkväll ska jag på konferens. Borta över natten

Gnattignatt!

• Java

stintan: jag försöker lägga ribban här bland oss krakar eller snarare ribban för våra män!! nu vet ni vad ni kan begära!!!

Gosa på ni GNATTIGNATT

Svar på tråden Dansar med vargar!