• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Lycka Till FF.
    Själv är jag ruvare för andra gången just nu.

• Sammet

Fiaflopp! JAG håller mina tummar för er!!!

• Fröken positiv

Java: Jag skrattar så jag dör. Zeke är ju en riktigt hjälte så han kommer att ställa upp om det skulle behövas. Kanske man skulle filma det om det nu finns folk som vill betala en mille

FF: Gumman! Vad roligt! Klart att du behöver stöd och det får du här vet du! till dig och P!

Amadea: Jag ska också till BM på fredag. Då får vi jämföra värden! Du ligger ju lite före mig men vid UL för 2 ve sedan så vägen kotten 1 kg och det var mer än h*n skulle så vi får väl se. Jag kanske spurtar om dig

Vart har vår älskade Ior tagit vägen? Mår hon fortfarande illa tro?

• Java

jag kan deala med N och återkonstruera förfarandet för en mille

Nej, skämt å sido han är fantastisk min man!! nöden har ingen lag, eller vad säger man. Det var nöd!!! riktig nöd! Efter dag 2 så hyrde vi en amningspump....men då hade min mjölk kommit igång!

Är säker på att hjälten zeke ställer upp om det skulle knipa rejält FP! han är, liksom min man, en yllekille som man kan lita på i alla lägen

FF: alla tummar i världen håller jag för dig!!! och varje gång jag ser dig i tråden är det lika roligt! Jag hoppas så jag dör att detta går vägen nu! puss kram vännen

• Lehen

Gnatt alla vänner....

Det känns lite tråkigt att tråden nästan håller på att dö ut....
    Förr så hade man 10 sidor att läsa ikapp efter en dag & 50 efter en helg....
    Nu är det 10 inlägg att läsa på en dag....

Sov gott....

• Lehen

Men Hallå, vad det är dött här i tråden....

Jag saknar öset som var i kraktråden

• Pandy

jag hann hänga upp tvätten och sätta på en ny maskin för att busarna sover!!!vilken lyx!

• Hstintan

Hej go vänner!
    Här har man varit borta över ett dygn och så finns det knappt något att läsa Nä, bot och bättring... start kommer här och nu.

Har varit på konferens på skärgårdsö. Och den var riktigt bra Vi bråkade inte en sekund. Det hör inte till vanligheterna. Och vi var alla öppna för förändringar och alla höll inte på sitt hela tiden. Rätt stora förändringar är på gång och alla är taggade. Så framtiden blir både spännande, rolig och omtumlande. Ska få lite andra arbetsuppgifter också efter jul och det är lockande.

Det var inte bara snacket som var bra utan även maten (pilgrimsmussla och fänkålspannacotta och majskyckling med suverän risotto... mkt parmesan däri och goda viner till.) Mums!! Hann med sköna promenader i vackert landskap, idag var det ju även strålande sol och glitter i vågkammarna. Mm.. gyllene klippor. Vackert! Och bad och bubbelpol också.

Men nu är vardagen här igen. M ropar att blodpuddingen är klar. Har inte ätit det på flera år! Jag gillar verkligen det så nu springer jag ner.

Puss, Stintan

• Hstintan

Det var gott!

Skulle ju säga att jag håller stenhårt på dig Fiaflopp Och ser dig gärna mer här framöver.

Nu ska jag surfa lite.

Svar på tråden Dansar med vargar!