• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Java det hade min man ALDRIG gjort....

• Lehen

Här är det som vanligt lugna gatan....
    Gnatt då....alla

• Amadea

God morgon!
    Usch & fy vilket väder. det blåser riktigt ruggigt här
    Tur att jag får åka hem i dag Ska ju på 1:a föräldrarutbildningen i morgon.
    Sedan ska jag till BM på fredag

Annars så händer det inte mycket med mig just nu förutom HALSBRÄNNA!!

FP: Fy så hemsk med brusten blintarm.
    Min mammas man blev akut opererad i början av sommaren för blintarmen. Den sprack när läkarna tog i den Bläääää

• pricken74

Amadea; usch för halsbrännan..minns den som i går..men direkt när albin var ute så försvann den..är det inte underligt. Mot slutet blev det bättre oxå då magen sjunker lite..
    vore kul att se en bild på din mage..du kanske har en i galleriet??måste rusa dit och kolla annars är det på sin plats att sätta in ett kort..

Java; *asg* vilken syn det måste varit när n fick i gång mjölken...ser hur den rinner ner för hans hals.. oj vilken hjälte han är

• Amadea

Det kommer som sagt troligen nya bilder i min grav.dagbok i morgon eller på

• Pandy

Java: fy satan i gatan vilken kille!!! Hade betalat 1 mille för att få se det!

• Amadea

Ja jag har svårt att försöka få en bra bild av det framför mig

Försöker sätta mig & min man i den situationen & det känns KONSTIGT

• Lehen

Här är det kav lugnt & sol....
    Vad konstigt för Amadea är ju bara 5 mil från mig....
    Nu ska jag åka & jobba....Fy det låter som ett svärord

Ha det så länge....

• Lehen

Amadea: är det fortfarande ruskigt väder???
    Här är det strålande sol, blå himmel & 10 grader varmt....Eller varmt, men iallafall
    för att vara i november....

• Fiaflopp

Hör av mig i dag igen en snabbis för ni är så goa som visar att ni bryr er trots att jag inte är här så ofta längre!
    Tycker mycket om er alla ska ni veta så nu ska ni få veta en hemlis...jag tar första sprutan ikväll på det sista försöket...
    Så ni som vill får gärna hålla era små tummar för oss för efter detta så vet jag inte vad som händer om det misslyckas vilket det förmodligen gör,inte ens läkaren är speciellt positov så varför ska jag vara det...P är den positiva av oss nu och det kanske är bra!

Ps: jag skulle inte ens berätta för mamma om denna behandling men nu sitter jag här och skriver tille er i alla fall,men jag kommer inte skriva några trådar eller så utan OM jag är inne så skriver jag endast i denna tråd om det handlar om min/vår behandling för trots allt så är stödet väldigt viktigt...

MÅNGA KRAMAR!!

Svar på tråden Dansar med vargar!