• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Mr CarCare

Det är helt otroligt, här sitter vi i soffan en lördagkväll med var sin lapptop i knät, är det inte fantastiskt

• Lehen

Vi sitter i varsin soffa med varsin laptop i knät

• Hstintan

Men ni sitter i samma soffa iallafall.... *avis*

• Hstintan

Aha, varsin soffa... då blir jag inte lika avis

• Lehen

Ja dom är inte dumma "Slurp"

• Zeke sur

Stintan!! avanserat förspel

Ior du får kommaförbi här lite då för här är det nästan garanterat fotbollsfritt!!

Kanske kan ofra mig om det är VM final eller liknadne och vi är med!!

• Majblomma12

Stintan, jag titatr väldigt lite på TV numera. Mest tittar jag på film (köpta eller hyrda) eller på Buffy. Sen sitter jag också alldeles för mycket vid datorn (även om jag skurit ner en del på sistone) men jag gör som du, stickar lite medan jag surfar/kollar.

Ibland kan jag också tänka att jag borde göra mer nyttiga saker, ta mig ut, hitta på saker. Men så tänker jag att varför skulle det vara "bättre" att se en pjäs på teatern eller en film på bio, än härhemma? Jag trivs med att vara hemma med gubben, jag tycker det är skönt att kunna slappna av och inte bry mig om hur jag ser ut, jag gillar att jag kan prata under filmen utan att störa andra. Dessutom gör jag ju sånt också, emellanåt. Bara inte varje helg.

Såklart skulle man kunna "festa" oftare, bjuda hem folk i tid och otid. Jag tycker sånt är roligt, men inte heller det varje helg. Jag måste få ha lite slö- och slapptid, lite tid där jag inte behöver göra något annat än bara vara. Ligga på soffan och lyssna på musik och dagdrömma/meditera/fundera. Man måste våga vara slö!

• Zeke sur

Visst är det underbart med lap och trådlöst!!

Tänk om dom kunde få klart med strömförsörjningen också!!!
    Min nya fina klarar bara 2-3 tim utan sladden

Svar på tråden Dansar med vargar!