• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Hej pavan!
    Härligt med en underbar dag. Det skulle jag också vilja ha haft. Kanske är det imorgon?

Nu måste jag strax sova. Ska försöka locka upp M också.

• Hstintan

jag är ju en hårt arbetande 8-18-kvinna. Kan väl inte slarva i tråden så här dags

• Majblomma12

Jo, min chef vet ju och några få andra. Men inte alla, och så vill jag ju ha det av flera skäl. Så det är bara att bita ihop. Fast jag har inte haft det tungt, bara stressigt. Men, som sagt, det funkade för jag jobbade med trevlig sköterska och goa patienter.

• Java
    ...du sa ju sova...
    önskar dig en underbar dag i morron. Buuu för att du lämnar oss vill ha stintan här ju!!!!

N gick och la sig precis, H sover sedan ett par timmar. Så jag har inget att hämta från mina pojkar nu.
  • Hstintan

med extrajobb på kvällarna till på köpet!
    Men nu är det klart. Det tog bara 3 kvällar. Så imorgon kväll ska jag MYSA Fast utan penetrering för det har jag lovat BM

• Hstintan

Gnatt sötisar!
    Nu ska vi sova...

• Java

ior: skönt att bossen vet iaf. klart man inte berättar för alla, det hade man ju inte gjort om det varit en vanlig grav heller. Mina arb.kamrater fick inte veta förrän v 16 ungefär. Ville ju passera de 10 magiska v först. och sedan är det kanske inte det första man skriker ut till allt och alla (även om man innerst inne skulle vilja det. Skulle helst velat boka hörsalen och berätta för alla )

• Majblomma12
    Just nu känns det ganska mysigt att bara gå runt och veta själv. Ingen anar ju nåt, de vet ju att vi haft problem, även om de inte vet allt.
  • Java

stintan: utan penetrering ....du är rolig
    Gnatt gumman och puss

• Java

ja, ingen på mitt jobb vet om våra prolem, eller hur detta gått till. Kanske anat?? men inget annat, ingen har iaf frågat. Så varför berätta hur det gick till. De har ju inte berättat hur deras barn kom till

Svar på tråden Dansar med vargar!