• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Nä jag delar inte ut Oskar!
    Jag delar ut Absolut vargar

Natti natti!!

• Java

natti vargen, du fick precis ett till mail. Love you lot
  • pricken74

Godmorgon!! för det är verkligen morgon fortfarande..nästan natt..men det här är PRICKEN-TID numera..albin har varit jättestökig inatt och ska snutta stupiminuten..sen somnar han på min mage,men när jag ska lägga ner honom vaknar han..gosegubben vill inte ligga i sin säng.

Nu ska jag läsa ikapp..om det finns nått att läsa..
    puss

• pricken74

Grattis till maruttan.

Java: har gaddarna kommit

amadea; abins tand satt på sidan i munnen,men den har krypit tillbaka nu. jag ammar fortfarande.

• Amadea

God morgon!
    Kickar in en sväng!
    Om en timme ska jag ta mig ner på stan till föräldrarutbildnings träff nr 2.
    Hm alla mammakläder har börjats kännas mindre nu den senaste tiden
    Hur kan det komma sig??

• Sammet

Sitter och smaskar ur godispåsen
    Vill någon smaka så varsågod!

• Betty2

Oj, nu var tråden på väg in på sid 3!

Ja Lehen, jag skall försöka komma ihåg att påminna dig när det närmar sig 4400. Just nu är det 4313. Förresten, du var väl på Gekås i Ullared nyligen? Jag skall antagligen åka dit i nästa vecka (för första gången i mitt liv! ) och undrar lite ang det här med alla köer man har hört talas om. Måste man vara där när de öppnar för att slippa det värsta, och när är det i så fall (vilken tid)? Vi åker ett par dagar före den 25:e så jag hoppas att folk väntar till löning i stället för att åka dit just då...

• Katten Ceasar

Tror inte att jag har skrivit i denna tråden innan.

Men den 5/12 så ska vi till Carlanderska för att få lite information och recept. Sen i jan/feb så är det dags för ivf/icsi. Äntligen!! Och det är ju inte långt kvar

• Liten Leo

Ja, här händer det grejor när man är borta!

Hugo får tänder och SS får en kanonbefruktning!

Grattis till dem båda!

Svar på tråden Dansar med vargar!