• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Frågan är dock varför jag sitter här och jobbar på en söndag (mitt dumma nöt). Har jag tagit på mig för många arbetsuppgifter eller skjuter jag upp allt till sista minuten?

• Lehen

Säger bara "Usch" vad det känns pissigt....

• Fröken positiv

Natti, natti. Dags att dra sig mot sovrummet. Alldeles för snart är det måndag och en ny arbetsvecka.
    Ska bara jobba mån-halva ons sedan bär det av på kurs. Det betyder att jag ska trycka in en veckas jobb på halva tiden. Roligare kan man ha det fast är man Stålkvinnan så är man...

Gnatt alla vänner i detta avlånga rike!

• svartaskalman

Lehen: Kraaaam

FP: Here comes the mighty FP to save the day!
    Lycka till!

Nu kommer en ny vecka med en massa nya saker och händelser. Hoppas att ni alla får en underbar vecka. Vi är nu ett steg närmare våran träff
    Ha det gott!

• Amadea

Tjohej!

Lehen: tråkigt!! Upp i sadeln igen! Jag lovar att hålla tummarn ännu hårdare då

Nu är jag i A-sås för sista gången. Åker hem för gott på onsdag efter jobbet
    Lalalalalllaaaa

Det har vrit kul men ska bli underbart att vara hemma. Snacka om att jag kommer uppskatta vardagskvällarna & söndags kvällen fram för allt

Ha en bra dag!

kram A

• Fröken positiv

God morgon!
    Tog tydligen alldeles ut mig igår. Så är det när man ska försöka vara duktigare än man är
    Får inte riktigt tummen ur idag. Kan flexa till 10 men borde vara på jobbet 9. Problemet är att jag inte ens kommit in i duschen än!

Ska nu försöka få i mig lite frukost

Hoppas att er vecka börjar bättre än min

• Fröken positiv

Kom nyss tillbaka från BM. Fick lite bastning för att trycket gått upp. Ingen fara men ädå så att jag mååste tänka på att dra ner tempot. Lättare sagt än gjort i mitt yrke...
    När jag sa att det lugnar sig om ett par veckor morrade hon lie. Jag gillar min BM skarpt, hon har humor!

Jag ser att det varit en lugn dag på tråden. Hoppas att det betyder att alla har det bra!

• Java

hej alla!
    vad skönt att gå hem Amadea!
    FP det är en konst att varva ner....jag vet
    Annars mår jag bra, men H är super snuvig och hostig! I övrigt mår han prima, vi var på läkarkontroll idag! nu väger det lilla stycket hela 9,9 kg!!!

kram

Svar på tråden Dansar med vargar!