• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Hej alla!

Stort grattis SS! Det kommer nog gå kanonbra på lördag. Håller på dig!

Personalfest... jag ska också på det på fredag. Men jag kommer nog ha fin skallebank på lördag. Har ju lite svårt att låta bli rödvinsglaset Ska t o m sova borta för det är inte så mysigt att åka t-bana på natten. Och det är så dyrt att ta taxi hit ut. Ifjol gjorde jag en Ior och höll igång stället till kl 3 (efter 10 timmars kalas). Får se hur det blir i år. Kanske ska ta rekord

Sammet: precis mittemot Lush på centralen har de supergoda varma smörgåsar. Rekommenderas! Ifall du inte hinner längre menar jag...

Skönt att stormen bedarrat. Jag har tänkt på er där västerut. Här har det varit rätt lugnt. Och ingen snö har vi fått heller. Som tur är. Det blir så kladdigt i stan då. Vit snö blir på en sekund brun sörja. Inte tycka om.

Nu ska jag surfa lite innan middagen blir klar. Undrar vad det blir för något. Vår kyl ekar nämligen tom. Men M kanske kan göra en gourmetmiddag på tre flaskor senap

• Lehen

Grattis SS till befruktningen.

• Java

FP Hallååååå
    skulle vi inte rocka lite i tråden????

• Fröken positiv

Rusade runt i några gb's på vägen.
    Hur är det gumman? Sover Hugo eller är den lille hulliganen vaken?

• Fröken positiv

Vart tog du vägen?
    Jag måste gå och lägga mig. Kom precis på att jag ska börja en timme tidigare imorgon.
    Hurra!

Gnatt alla nattsuddare!

• Java

Nu har huliganen precis somnat....phu, vilken kväll. Han var så piggelin!!

har du somnat ännu???

• Java

stintan: du är för rolig!!! ...."gourmetmiddag på tre flaskor senap"

SS: grattis!

• Java

.... Hmmm FP somnade nog samtidigt som Hugo.

Är väl lika bra att krypa ner själv! GNATT

• Amadea

God morgon!
    I dag var det kallt ute.......fick skrapa rutan på bilen.

I dag får jag åka hem igen & om en vecka åker jag hem för gott
    Med i dag är det bara 28 arbetsdagar kvar till jul
    Måste ha nedräkning

Svar på tråden Dansar med vargar!