• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

god eftermiddag
    Sussar alla eller?

Men var är Pandy??? det står att hon inte finns längre? och håller med Fia2. Konstigt? varför?

Stintan: klart alla kvinnor behöver 2 pojkar. Så nu har jag alltså vad som krävs för att vara lycklig. Vill också ha allt roomservice gör, inkl gossarna.

ior: som du vet så kompletterar jag och N varandra också. Däremot inte så mkt kunskapsmässigt. Ingen av oss kan kultur. Vi båda har starkaste sidan inom natur och samhälle.

Lehen: hoppas att du och maken haft det mysigt i soffan och att ditt magont ger efter.

zeke: Love

• Zeke sur

Inte var dag man är först på plan! för jag räknar inte mitt i natten som först på dagen

Ha en bra dag! Här ska poleras och vaxas bilar

• Liten Leo

Haha, jag har redan varit uppe ett par timmar och stirrat på "tråden".

Nu vankas det frukost nr 2 så det är dags att logga ut...

• Fröken positiv

Oj oj oj vad det har pladdrats på tråden. Härligt! Håller med Lehen, det är alltid roligt att ha något att läsa när man slår på datorn.

Igår var vi och hämtade hem lilla mamma från sjukhuset så nu ligger hon i min soffa och har det bra. Jag låtsas naturligtvis arbeta framför datorn Voi får väl se hur länge jag kan hålla henne ifrån min strykhög

Annars så knallar livet på som vanligt här vid Vänerkanten. Jag var hos BM i fredags och hade växt rejält. Magen ökar mer än vikten så det var OK. Kan det vara så att vi har en jättebebis på G!?
    Fick också reda på att min stad erbjuder alla "äldre" blivande mödrar ett extra UL i v. 35. Endast för att de märkt att många blir lite hispiga Hispig? Moi!!??

Jag har också börjat att tända stearinsljus och njuter av att få krypa upp i soffan med en bok och mitt täcke. Mmmmmm!

De kommande tre veckorna kommer jag att ha tokmycket att göra så det gäller att ta vara på ledigheten nu.

Ha en mysig helg alla gosekrakar!

• Hstintan

FP: vad skönt att ha mamma hemma igen. Hoppas att hon är så pigg att hon kastar sig över strykhögen. Förstår dock inte det där med att stryka. Vilket resursslöseri. Det är ju bara att dra lite i kläderna och bomullsskjortor kan man ju leva utan
    Hoppas att det INTE är en jättebebis på g. Uj, uj, uj nu gör det ont i Stintans nedre region

Idag har jag gjort lite nytta. Förutom att ha legat i sängen och läst i tre timmar så har jag gått en låååång promenad, pyntat några tomma krukor i köket med trädgårdens städsegröna växter, tvättat, gjort goda smoothies, röjt i min arbetsskrubb, bytt ut lite tavlor på väggarna... men sen fastnade jag i mina gamla dagböcker från mellanstadiet. Tänk vad mycket man glömt. Får mig många goda skratt. Ska nog fortsätta med det en stund.

Vi ses!

• Lehen

Min gubbe är på jobbet & sätter på vinterdäck på vår bil....
    Själv sitter jag här

E har feber trots 2 st tiodagars pencellinkurer "suck"

Ska ta henne till vårdcentralen igen & kräva en remiss till
    barnkliniken för utredning....Jag går inte därifrån utan remissen....

• Pinja

Hej! Här slinker en liten nattuggla in och hoar... hohoo... Det där med nattUGGLA ligger liksom i generna, min pappa liknar nämligen ugglan Helge - ni vet han på taket i Från A till Ö!

Läsa gamla dagböcker... då får man skratta! Fattar inte folk som bränner sina dagböcker, det är ju så kul att läsa och minnas händelser och vad man tyckte och tänkte. Eftersom man ju förhoppningsvis mognat nåt så är det ju inget att skämmas för. Man FÅR vara barnslig då man är 14år!!!

Ha de gött mina vänner! Hinner hänga här så lite nu mera... Fast orsaken är !!!

kramelikram!

• Amadea

God morgon!
    Då var man tillbaka igen & det är måndag
    Är jättetrött.......vill gå & lägga mig igen.
    Usch & fy för måndagar!
    Nu har är det 30 arbetsdagar fram till jul. Hoppas så att de ska springa i väg.

Svar på tråden Dansar med vargar!