• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Iors! Kom på en sak! Borsta upp håret så där som du visade på ett foto förut, då är det ingen som märker vad du har för tröja Det var ju vansinnigt häftigt!!!

• Liten Leo

Zeke, jag tycks liksom aldrig kunna läsa deras signaler. Känns som om de granskar mig och funderar på när de ska kunna klösa mig härnäst. Känner mig aldrig rädd för att bli biten av hundar eller sparkad av hästar konstigt nog...

Konkurens??!! Helt oberörd då jag känner att min plats är ohotad

• Majblomma12

Har jag berättat vad sambon sa till mamma när hon frågade hur han tyckte det skulle bli att flytta ihop med två katter (jag hade två då vi träffades). "Du menar väl tre?" jag har världens coolaste man.

• Zeke sur

Poäng till bad pojken

Natti natti alla goa krakar!!

• Hstintan

Mjauuuu!

Gnatt Zeke! Gnatt alla! Nu ska jag packa väskan inför festen och bortasovandet. Ses kanske på söndag kväll. Ha en underbar helg ni underbara människor

• Liten Leo

Natti Zeke å pussa FP!

Iors, jag förstår inte aaaaalls vad han menar... "arg som en katta" "fräser som en katt" osv... Men Iors är väl mer "spinner som en katt" gissar jag...

• Majblomma12

LL, yeah, right... snarare morrar som en tiger.

• Java

Stintan: du måste fixa en "sun-trip" hatt, smörja benen med brun utan sol och ladda rösten för "macarena". Och sen de tre P:na....ett måste på soltemat!
    Men byt ut dom till:
    - pattar
    - p-rulle
    - p-efrukting

katter - nja, not my coup of The. jag gilla strebna åsnor bättre! en Ior tex

Svar på tråden Dansar med vargar!