• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Här var det många kissar i tråden
    Då känner jag mig som hemma.
    Välkommen KC! Ja, hädanefter får du nog heta så. Vi har en förkärlek för förkortningar... (många för det blev i rad).

Tråkigt att du känner så Lehen, men men man vet aldrig. Håller tummarna.

• Liten Leo

Jobbigt för dig Lehen. Ingen rolig känsla att bära på. Vi får ändå hoppas att det är pyret som gör att det värker och inte mens på gång.

• Hstintan

aj aj. Har precis noppat benen. Personalfest imorgon och jag måste ha kjol utan strumpbyxor för det är tema solresor.

tänkte att jag skulle ha ett praktfullt knullrufs och smink under ögonen samt lite rödvin på tröjan Men jag får nog hejda mig lite. Ska väl inte skrämma slag på mina kollegor. Fast knullrufset är jag fortfarande lite sugen på... pardon my frence

• Majblomma12

Stintan! Det hade ju varit kanon!!!

Jag har inget att ha på mig i morgon, så jag måste rota fram något längst inne i garderoben, tyvärr.

• Liten Leo

Stintan Knullrufs Hur har du "noppat" benen? Vaxat eller?

Iors, ska du också på p-fest imorgon?

• Majblomma12

LL, ja så är det tänkt... men som sagt, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hinner inte ut på stan i morgon heller, för jag måste plugga och sen på seminarium.

• Hstintan

har en sån där aggressiv liten silkepil som jag låter gå lös över regnskogen ibland. Men nu var det kalhygge för förra veckan var jag ju i bassäng med kollegor.

Jag har bara längst-inne-i-garderoben-kläder nu för tiden. Vill handla!!!! Men det lär dröja för min del. Fast jag har rätt mycket gamla kläder och kombinerar ihop dem på tokiga vis ibland för att hålla humöret uppe.

Så dyk in i garderoben Iors, blunda och ta. Kanske blir det månadens succékombination du råkar få tag på.

• Zeke sur

LL katträdd!?!?!

Nä det är nog bara lite rädsla för konurens tror jag!??!

Välkommen KC mera kissar till vargen

• Majblomma12

Tror inte det. Jag har bara massa trista tröjor. Skulle vilja ha en snygg tunika som döljer magen...

• Liten Leo

Ja, garderoben kan stjäla mycket tid även på morgonen... Jag kan stirra bort flera minuter utan att komma på något.

När jag blir så där velig brukar jag tänka på vad vår designchef sa en gång. "När du inte vet vad du ska ta på dig, klä dig svart, det fungerar alltid"

Men det är klart att ska man ha svart på en fest måste det ju vara rätt typ av plagg...

Svar på tråden Dansar med vargar!