• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Usch. Tittade just ut. Det SNÖAR!

• svartaskalman

Hua! Det har snöat här oxå, men det stannade inte kvar. Så än är det lika lortigt på marken.

Å vad roligt med personalfest. Vi har våran den 10dec.

• Majblomma12

Ja, det ska bli kul. Men eftersom jag jobabr dag på lördag får det bli en tidig sorti. Ovanligt att inte vara med och stänga stället.

• svartaskalman

Amadea: Vilken lycka...

• Sammet

Håller tummarna på lördag svartaskalman

Nu har stormen lugnat ner sig här, men inatt var jag orolig att taket skulle blåsa av.

På fredag åker jag till Stockholm och min vän som ska in i IVF-svängen.
    Jag kommer att "slå ihjäl" några timmar själv innan jag ska träffa henne. Tänkte planera en shoppingrunda på 2 timmar men jag fastnar nog i Lush-affären på Centralen och kanske får i mig en macka på ett café, så har timmarna gåt

• Fröken positiv

Hej vänner!

SS: Stort grattis 6 av 10 är ju jättebra! Håller tummarna!

Lehen: Gekås... Brrr *ryser* antar att det blirt roligare när det är dags att börja handla barnkläder

Här har stormen bedarrat och det håller äntligen på att bli kallare. Väntar på att kunna frosta av frysen. Behöver två dagar med minusgrader
    Annars är allt bra här.
    Hur går det med er andra?

Svar på tråden Dansar med vargar!