• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Hmm ok synd men du vet att då det är match här igen så är du alltid välkommen!
    Vi kan ju alltid shoppa...*S*

• Fiaflopp

Ior: du skrv något om 1891 inlägg tidigare...det var året då det enda och bästa laget bildades...AIK!
    Hehe lite OT kanske...

• Majblomma12

Jag vet... freudian slip?

• Majblomma12

Fast å andra sidan, DIF bildades också 1891...

Vad sjutton är det mellan DIF och AIK? Gubben blir som en fjortis när det kommer till detta. Han kan säga saker som "bara de spöar gnaget så är allt väl" eller "kändes skönt att snylta gnaget på den spelaren". Vad handlar det om? Han är ju en mogen, hyfsat seriös man i andra sammanhang?

• Fiaflopp

*S*
    Ja vi kan shoppa allt...är övertygad om det så kom du bara,föresten så finns det finfina bebis affärer här och det behövs för er snart ju..*blink*

• Fiaflopp

hehe ja det är något knepigt...vi har samma bekymmer kan jag säga,finns INGET så skönt (NEJ inte ens sex...*S*) som att spöa DIF så väl i hockey som fotboll och nu får vi chansen snart igen i fotboll för we are back in buisness...hehe
    Man BLIR urlarvig...jag med lovar jag!

• Majblomma12
    Knäppgökar! (Jag tror han tycker det är ganska kul att AIK återkommer, det verkar inte vara samma sak att reta sig på Hammarby?)
  • Fiaflopp

Nä det är det nog inte....fast det vore ju ännu mer konstigt om man behövde reta upp sig så på ett gäng höga brajare...*s* NU blev jag så där larvig,känner mig som 15 ÅR då jag pratar AIK,lite pinsamt faktiskt..
    Som jag brukar sjunga Bajen bärs och aidssjuka h*ror...SÅ löjligt men då man är på match så är det bara puschande,haha PINSAMT!

• Majblomma12
    Jag har hört sambon vråla en del olämpligheter på match. Lite chockad blev jag faktiskt.
Svar på tråden Dansar med vargar!