• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Haha ja jag kan tro det..man vrålar sånt som man aldrig skulle göra utanför arenan!
    Urs urs...*S*

Nu ska jag gå och diska lite,fy så trost men det måste ju göras tyvärr...
    Vi hörs senare hoppas jag!
    Kramar

• Hstintan

Vad lite sport kan göra ...

jag var på en bandymatch en gång. Skitkallt. Bredvid mig på snövallen stod en rätt berusad man i uppknäppt tunn skinnjacka och loafers (med tofs ) och sladdade omkring. Helt plötsligt skriker han något, som har etsat fast sig i mitt minne, till en spelare på plan: "Slå han, klå han. Bit han. I skitan".

Vad lite sport kan göra ...

• Zeke sur

Jaaa usch vad folk blir tokiga när det kommer till sport!!!

FP kan nästan hoppa i soffan och skrika till spelarna när dom inte gör som hon tycker

• Saknar

Hej!
    *skratt* "bit han i skitan"

• Hstintan

Dags för lite självskryt: jag har strukit idag! Första gången på två år tror jag (förutom när jag fixerat ett textiltryck)!!! Hittade några kläder jag glömt att jag hade längst ner i högen Nu ska jag lägga upp en gammal kavaj så den går att använda. Måste förnya min trista garderob.

hejsvejs

• Lehen

Vi har varit på Julmarknad på Nääs slott.
    Det tog större delen av dagen, men det var mysig.
    Vi drack glögg & åt pepparkakor i det gamla slottsköket.

• Fröken positiv

Halloj alla glada!

Sitter nu här igen och borde arbeta, men istället lever fingrarna sitt eget liv och styr kosan mot FL.

Verkar som om ni haft en bra helg. Det har vi också. Kan bara konstatera att jag VÄXER, fullkomligt exploderar. Orkar definitivt inte lika mycket som tidigare.

Är detta ett sätt för naturen att säga att jag borde bli ÄNNU latare?

Försöker fö att jobba fram lite julstämning men det är lönlöst. Ska se om jag hinner få upp några stakar fram över. Det brukar ju alltid pigga upp.

Nu åter till arbetet, tittar till er snart!

• Zeke sur

Natti natti alla goa krakar!!!

• Fröken positiv

Gnatt från FP också!

• svartaskalman

Hej vänner!
    Hoppas att helgen varit toppen. Det verkar som vissa börjat värma upp med julmarknader.

Här gjorde vi adventfint i går. Nya gardiner i både kök å tv-rum.Gran ute, ljusgirlang på trappen och ljusgardin på altan. Blev så fint!
    Hade maken fått bestämma hade hela huset lyst i "american style". Men han får vara nöjd med att jag gav med mig så här långt

Nu kommer en ny vecka, hoppas att den går fort!!!
    Längtar så till att få kliva på tåget på torsdag å bege mig till Stockholm

Ha en underbar vecka/Ss

Svar på tråden Dansar med vargar!